sobota, 21 czerwca 2014

Konkurs ,,Let's Fly'' + Looki do konkursu.

Czeeść. Dziś opiszę konkurs. Jak widzieliście jest nowy nagłówek (Z mną O.O Chodź nie jestem stałą redaktorką bloga!)
Konkurs nazywa się ,,Let's Fly'' po polsku ,,Lecimy''. Osobiście dobrze, że konkurs się pojawił bo dawno nie było konkursy związanego z Lotniskiem. Więc zaczynajmy moją ocenę!
Motyw:

Ocena: Motyw jest nawet Ok. Mi się trochę podoba. Jestem przyzwyczajona do skromnych Motywów.
Ogólna Ocena: 8/10
Ubrania:

Ocena: 2 strony?!  Serio?! Zawiodłam się. Większość ubrań jest z innych konkursów. 
Ogólna Ocena: 5/10
Ubrania dla Chłopców:
Ocena: 1 strona jak zwykle ;--;. Większość ubrań tak jak u dziewczyn jest z innego konkursu.
Ogólna Ocena: 3/10
Animacje:

Nazwa Animacji: Too much luggage
Kategoria: Zabawa & Czad
Cena: 3 diamonds


Nazwa Animacji: Security
Kategoria: Zabawa & Czad
Cena: 550 sc
Nie VIP/VIP

Nazwa Animacji: Tax Free Shopper
Kategoria: Pozy
Cena: 450 sc
Nie VIP/VIP

Nazwa Animacji: Luggage Note
Kategoria: Zabawa & Czad
Cena: 600 sc
Nie VIP/VIP

Nazwa Animacji: Luggage
Kategoria: Pozy
Cena: 500 sc
Nie VIP/VIP

Nazwa Animacji: Sleep While Waiting
Kategoria: Podstawowe
Cena: 500 sc
Nie VIP/VIP

Nazwa Animacji: Safety Instructions
Kategoria: Zabawa & Czad
Cena: 450 sc
Nie VIP/ VIP (O ile się nie mylę!)

Nazwa Animacji: Take Off Picture
Kategoria: Pozy
Cena: 2 diamonds

Nazwa Animacji: Security Check
Kategoria: Zabawa & Czad
Cena: 500 sc
Nie VIP/VIP

Nazwa Animacji: Check In Ready
Kategoria: Zabawa & Czad
Cena: 500 sc 
Nie VIP/VIP
Ocena: Wow! 10 animacji. Fajne i przydatne do filmów. Mi się podobają :)
Ogólna Ocena: 10/10
Rzeczy:

Ocena: Jedna strona jak zawsze. 1000 sc za jakiś tam Samolot? ;--; Poza tym połowa rzeczy jest z innego konkursu.
Ogólna Ocena: 2/10
Tła:


Ocena: Tła są śliczne! <3 Przepiękne wprost powiedziawczy. :P
Ogólna Ocena: 10/10

Ogólna Ocena Konkursu: 38/60
3 z +. 
Dziś jeszcze będą looki do konkursu.

Look Nie VIP:

Look jest borodowy <3 Śliczny *uu* Dla mnie sam raz na lot.
Look VIP:

Look taki bardziej ze strony łososia xd.  Zakochałam się w sukience i we włosach. 

Dobrze. To już koniec na dziś c; Chcę dziś przeczytać ,,Nieziemską'' do końca. 

Do następnego posta!

WizzyGirl

PS: Przepraszam, że bez loga ale mi się strasznie spieszy. 
PS.2 : Konkurs anuluje z powodu 1 przesłanej mi pracy. Przykro mi.







6 komentarzy:

  1. Jesteś stałą redaktorką. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yyyy tylko, że w tym konkursie modzi dodali 11 animek... o jednej chyba zapomniałaś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szuper ocjena XDD Gabka ma rację c:

    *Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja * zawsze mam rację








      * prawie












      *prawie

      Usuń