sobota, 14 czerwca 2014

Zgłoszenia do udziału!

Cześć! :3
Tak wiem, dawno nie pisałam... Sprawdziany i nie tylko... również szlaban. Ale już powinno u mnie wszystko wrócić do normalności, czyli częstego pisania postów. Mam dla Was w zanadrzu dwie nowe serie: Jedną modową, drugą dla bloggerów. I o tym dzisiejszy post. Pierwsza modowa, nie będzie polegała na zgłaszaniu się, czy coś tylko bardziej ocenianiu. Będę wstawiała 2 looki, które są "inne", lub przedstawiają np. gwiazdę muzyki.  Wy będziecie musiały/eli ocenić, który lepiej opisuje daną osobę bądź postać. W skrócie: oceniacie, który "nadzwyczajny" look lepiej wypadł w sondzie na końcu posta, a ja mam go zaprezentować z jak najlepszej strony. Kumacie czaczę? :)
Nazwa serii: Numer 1

W drugiej serii zaś to Wy się zgłaszacie. Spośród podanych rzeczy, wybieracie to czego Wy nie potraficie zrobić lub chcecie zobaczyć co - można powiedzieć - potrafię. C: Proszę zgłaszać się już pod tym postem! (kategorie poniżej) Obiecuję, że zrealizuję wszytkie zamówienia. ;)
KATEGORIE:

*LOOK for U
piszecie na jaki temat mam zrobić Wam looka;

*nagłówek i tło na bloga
podajecie adres swojego bloga, napis na nagłówku np.Miętowe wakacje (nie konieczne), kolory, w których ma być tło i nagłówek lub liczycie na mnie, MovieStar, które mają być w nagłówku (może być jedna), przezroczysty nagłówek czy z tłem (z tłem patrz na górze), i inne wg własnego upodobania;

*gif
ile zdjęć, jakie napisy, z kim (jakie MovieStar);
program: gifpal.com

*kolaż
jakie napisy, z kim (jakie MovieStar), temat;
program: pizap.com

*i inne Wasze pomysły :)

Nazwa serii: For U :*

Mam nadzieję, że ktoś się po coś zgłosi. Liczę na Was Misie. :***
Do jutra!
~Mika2118-Ola

PS: Jestem na dogry.pl pod nickiem Mika2118, zapraszajcie
PS: Jutro też post z lookami do konkursu "Kick off Brazil" :)

18 komentarzy:

  1. Zgłaszam się .
    Pozdrawiam
    Maja♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrob mi tlo na bloga mietowe, naglowrk z napisem mój miętowy świat i z Ms sandra5513 i z olivcia1221

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres bloga poproszę :)
      Rozumiem, że chcesz gifa i tło z nagłówkiem. C:
      PS: Zaproś do znaj. :)

      Usuń
    2. Adres: sandra5513-olivcia1221-msp-blogspot.com jutro zaprosze do znaj
      okolo 13 lub 14

      Usuń
  5. Poproszę tło & nagłówek
    Blog: dziewczyny-o-moviestarplanet.blogspot.com
    Osoby: sweet elena (se)
    Kolory: mięta z czekoladą <3 (tło takie same)
    Polegam =·3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo i proszę o przezroczysty nagłówek :*

      Usuń
    2. A napis?!
      Zapominalska Oldzia :P

      "Spróbój Mięty! :*"
      A może byś go tak trochę "przekrzywiła" ?
      I pod tamtym: "PYSZNA CZEKOLADKA <3
      Kurcze zapomniałam xxD
      Pośrodku link bloga :D
      Mam nadzieję, że to nie kłopot :*

      Usuń
    3. Jasne :*
      To nie kłopot, tylko zaproś do znaj. :) Bo animacje jakieś wezmę żeby ładnie było. C:
      A i wstawię to w niedzielę/poniedziałek w ostateczności wtorek. Może być? :*

      Usuń
    4. A ja Cię czasem nie mam w znaj???
      0_0
      Wiesz co....jak nie, to zaprosze może dzisiaj jeszcze :*

      Usuń
  6. Ja poproszę kolaż, bądź gifa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy Kasia mogłaby dostać glifa i nagłówek na bloga : Wizzygirl-i-twoje-msp.blogspot.com ? Nagłówek mabyć przezroczysty a napisy coś z bananem :3
    Kasia :33

    OdpowiedzUsuń