czwartek, 26 czerwca 2014

Wszystkiego Najlepszego Kruffko! + Moje Wakacje.

Cześć. Wiem wczoraj Kruffka (Sspectra) miała urodziny. Piszę te życzenia troszczkę spóźnione o jeden dzień. Napisałabym je wczoraj ale miałam zabieg i byłam padnięta. Dziś już jestem w domu i jest wszystko Ok. Droga Kruffko! Życzę Ci wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślonści, fajnego chłopaka, spotkania twojego idola Justina Biebera, duuużo prezentów oraz Wszystkiego o najlepsze! Zrobiłam też kolaż:
Ładny? :) Mam nadzieje, że Kruffka (Sspectra) to przeczyta. :) Stworzyłam Chibi na jej urodziny zobacz!:
I jak ładny? :D Jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Kruffko! :)
Teraz sprawa wakacji:
Na początku Lipca 1-5 lipca jadę do dziadków i posty będą się pojawiać.
10-17 Lipca jadę gdzieś z Babcią ale jeszcze nie wiem gdzie. W ostatniej połowie sierpnia jadę na kolonię. Pod czas wyjazdu z Babcią i na kolonie nie będzie postów. Jutro odbieram świadestwo. Nie mam niestety czerwonego paska ale trudno :D

Wakacjna Piosenka:



Do następnego posta!


1 komentarz:

  1. Ja nigdzie nie jadę, ale chcę w całości (xd) wykorzystać vipa, więc nie napisze posta do nast. Piątku :c
    *Olcia

    OdpowiedzUsuń