niedziela, 8 czerwca 2014

Modne MSP #2 - Artbooki + Moja Zielona Szkoła - Opis.

Cześć. To jest ostatni wpis przed moją Zieloną Szkołą. Dlaczego ? Poniedziałek mam cały zajęty, jadę do sklepu po rzeczy higieniczne typu mydło i w ogóle. We wtorek się pakuje od godziny 14.00. We środe sam opubikuje się konkurs. Dziś będzie seria ,,Modne MSP'' gdzie ocenie Artbooki . :) Na sam koniec opiszę moją środową wycieczkę! :)

Dziś tak jak mówiłam ocenię Artbooki :)

Miejsce 1 w TOP:
Art nazywa się Uratuj Bonnie! Art może być. Alecz mam jedną uwagę ! Tło zostawiło po sobie biały kawałek ! :)

Miejsce 2 w TOP :
Drugie Miejsce w TOP i art z wymianą ?! Really ?! Okej.... Art znowu ma białą przestrzeń! (Boże znowu..)

Miejsce 3 w TOP :
Art na Dzień Dziecka :) Oh jak miło ! :D Nawet fajny ten art ;) Mi się podoba i nie ma żadnego błędy ! :)

Jak się podobało ? :)
Teraz opiszę wam moją Zieloną Szkołę !

Dzień Pierwszy : 
O 8.00 mamy zbiórkę pod szkołą. O 8.30 wyjeżdżamy z pod szkoły i ruszamy do TORUNIA :D.
Po drodze mam tylko postój na jedzenie i dalej jedziemy bez żadnych wycieczek po drodze :)
Po godzinie 13.30 będziemy w ośrodku. Mamy 30 min na rozpakowanie się! Później obiad i jedziemy do
.
.
.
.
.
Jeszcze troche
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
FABRYKI PIERNIKÓW ! :OOOOOOOOOOO
Fajnie prawda ? B)
Jak wrócimy jest kolacja i prawdopodobnie ognisko.
Po ognisku bądź dyskotece idziemy się kąpać i mamy z 30 min na to żeby pogadac ;D I idzemy spać ! :)
Dzień Drugi : 
O 8.00 mamy pobudkę ! (Ja w tamtym roku razem z koleżanką wstałyśmy o 3.00) Poźniej śniadanie i jedziemy na miasto :) Około 13.00 będziey jeść obiad na mieście (Pani zastanawia się ciągle nad pizzą :D) i dalej zwiedzamy ! Po godzinie 18.00 wracamy i idzemy na kolacje. Poźniej czas dla ciebie do ogniska bądź dyskoteki :) Po atrakcjach kąpiel i 30 min dla nas a potem spanie.
Dzień trzeci : 
O 8.00 pobudka i śniadanie. Po śniadan czas dla siebie i pakowanie. Wyjedżamy o 13.00 i jadziemy do skansenu gdzieś po drodze :) Po 18.00 jesteśmy pod szkołą :)

Mały Bonusik :
Wczoraj z kol z reala kopałyśmy podszywke (Zboczoną) Dawida Kwiatkowskiego w Skate Parku i przy okazji gadałyśmy przez Skype-a :) 

Ja biorę się za pisane notke, które same się opublikują ! :)
Pa ;**
PS : Jestem też redaktorką n blogu mojej kol z Hiszpańskiego MSP. Spotkałam ją wczoraj na Chacie u Abieski :) Link : Blog :)





1 komentarz:

  1. Z chęcią zobacze na blogu :)
    Fajna notka i życzę udanej wycieczki <3

    OdpowiedzUsuń