sobota, 7 czerwca 2014

Wywiad z Kathey !

Cześć ;3 Przeprowadziłam naprawdę ciekawy wywiad z Kathey :)
Zobaczcie sami ;D

K - Kathey
W- Ja :)

W- Hej :) Czy mogę przeprowadzić z tobą wywiad na bloga ?
K - Jasne xd
W- Jak długo grasz na MSP ?
K- Ogółem czy na tym koncie ? Ogółem od 2O12 , a na tym koncie od 2O13.
W- Skąd dowiedziałaś się o MSP ?
K- Z reklamy Msp , zresztą jak większość - oglądałam tv i mi się nasunęła reklama, zaciekawiła mnie i zaczęłam grać.
W- Skąd bierzesz pomysły na looki (które ubustwiam :D) ?
K- Z pogody, z nastroju  i czasem z ładnych ubrań na Msp. Miło mi że je lubisz :3
W- Nie ma za co ;D
W- Masz jakiś wrogów ? (Jeśli masz to wymień)
K- Nie. Ogółem nie wywołuję konfliktów raczej je rozwiązuje ;p
W- Co sądzisz o innych użytkownikach MSP ?
K- Uważam, że każdy jest w czymś dobry , i że są świetni, wszyscy.
W- Piszesz jakiegos innego bloga poza blogiem Abieski ? ;)
K- Tak, mojego. Msp oczami Kathey
W- Masz jakieś ulubione sławne MovieStars ?
K- Hmm... Nie. Sama dąże do tej ''sławy'' ;p
W- Dzięki serdeczne za ten wywiad ;) Może na koniec chcesz kogos pozdrowic ? ;)
K- Hmm... Julę123JP, Niki Mian, XXXXXTOLKĘXXXXX i Alekstop. Również dziękuje za wywiad.

To cały wywiad. Jeszcze jedna ciekawostka ;) Mieszkam w tym samym mieście co Kathey :)
Kathey ma baardzo ciekawe odpowiedzi ;D Jeśli chcesz jutro Kathey ma Boostera i błaga was o pomoc w 22 lvl :)

To tyle ;*
Jutro jeszcze cos napisze ;)







5 komentarzy:

  1. Jesteś z Wawy? A z jakiej dzielnicy? ;333

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Kathey te twoje odpowiedzi ;).I super post.Pisze na blogu Kathey i jest super.Zapraszamy ....:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wywiad :3
    Dzieki za pozdrowionko Kathey <33

    OdpowiedzUsuń