poniedziałek, 30 czerwca 2014

Hej...xxD + Wywiad ...

Hej,jestem Kara innym mówiłam że jestem Wiktoria ale to nie prawda.Po prostu nie chciałam nikomu mówić jak mam naprawdę na imię ale , pomyślałam że czas już powiedzieć.Jestem Karolina ma 15 lat.Idę do 2 gimnazjum.Uwielbiam śpiewać,tańczyć i wszystko inne co ekstremalne :)cool ...xxD
Będę tu pisała do 31 sierpnia :)A puźniej...ehh nie wiem (Lol).A teraz wywiad z Zuzenne.Pisze ona na Blogu Kathey.
Dobra zaczynamy...xxxD
Ja - J
Zuzenne - Z


J-Czy miałaś kiedyś momenty w których chciałaś odejść z MSP?
Z - Tak.I to dużo.Czasami po prostu odbierało mi tchu.
J - Skąd dowiedziałaś się o MSP?
Z - z Reklamy...xxD
J - Masz jakiś wrogów?
Z- Tak.Ale próbuje ich nie mieć.Wolałabym być ze wszystkimi w pokoju.Ale mam pecha i nie umiem tego zrobić :(
J - Jak ci się podoba pisanie na blogu Kathey?
Z - fajnie jest.Miło i czasami zabawnie.Często dostaje głupawki...xxD
J - Co myslisz o sławnych moviestar?
Z - MHHMMM.Nie wiem czy są takie sławne.Może być na przykład osoba z 4 lv i dla kogoś jest sławna.Zależy od gustu.
J - Masz jakiś fanów?Oprócz mnie :)
Z -  Mhmm.Nie wiem.Jak napisałam zależy od osoby czy mnie lubi.I dziekuję.Fajnie mieć jednego fana.:)
J - nmzc.Kto jest twoją ulubioną MoveStar?
Z - Arli i Kathey.
J - Dobrze.Dziękuje za wywiad.Chciała byś kogoś pozdrowić
Z - Nmzc.Jasne wypisze : Arli,Kathey,Agiie,ciebie ;),I innych super MovieStar ;)
J - Pa
Z- Pa.
Wywiad przeprowadziłam wczoraj o 14.30.Zuzenne zgodziła się na wywiad chociaż nie miała dużo czasu.Bardzo jej dziękuje za ten wywiad.Mam nadzieje że podpisze się pod tym postem ;)


Oki,Kończe :)


Aha mam jeszcze mały problem 20 lipca wyjeżdzam na wakacje wracam 30 lipca.Spróbuję zrobić żeby posty się same opublikowały ale nie będe miała też czasu je napisać.Ohh Kara mogłaś pomysleć.TYYY głupku :)




~Kara

3 komentarze:

  1. Gratuluję posady na blogu! Trochę Ci nie wierze z 15 rokiem życia. 15-latka (Pierwszoklasita to wie!) jak piszę się ,,Później''. Serio. Idziesz do 2 gimnazjum i nie wiesz, że później pisze się przez ó?
    -WizzyGirl, która będzie pisać za chwilę posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sje z Wizzolem. ;)

      Usuń
    2. Wieże wam że nie wierzycie.Nic się nie stało.Ale się nie przyznałam pisałam z tele.Jak na mnie super mi poszło w pisaniu na tele.I dziękuje.Ciesze się że tu piszę.


      ~Kara

      Usuń