sobota, 7 czerwca 2014

You vs You #5

Hej. Dziś jestem u Babci więc mam czas na napisane jakiegoś posta :). Dziś jak widać po tytule ,,You vs You''. Dawno nie robiłam... no ale trudno ! :D Dziś zmierzą się : Kathey (SAMA WYBRAŁAM !) oraz  selena gomez lala.

Na pierwszy rzut idzie Kathey :)

Look nazywa się : ,,Well, it's time to be a SW@@GGer ♥''
Po polsku : ,,Cóż, nadszedł czas, aby się SW@@GGer  ♥''
Wujek Google chyba dobrze przedtłumaczył :D (Jeśli źle to napiszcie :))
Ocena :
Włosy - Cudo *u* Pasują jak ulał :) 10/10
Czapka - W odpowiednich kolorach, które są odpowiednie dobrane. 10/10
Kombinezon (?) - Piękne *o* Jestem pod wraźeniem :) 10/10
Buty - Pasują świetnie :) Tu trochę buntowniczki ;) 10/10
Ogólna Ocena :
40/40 O.O
Look seleny gomez lali :
Look nazywa się : ,,40 ♥ ''
Ocena : 
Włosy - Odcień blondu jest wspaniały :) 10/10
Dodatki - Tu już troszeczkę się zawiodłam :( Za mocny Makijaż. 8/10
Bluzka - Śliczna *u* 10/10
Spódniczka - Mogła by być biało-czarna :( 9/10
Buty - Tak samo jak spódniczka :( 9/10
Ogólna Ocena : 
46/50
Rywaizacje wygrywa Kathey. Wygrała z tego powodu że ma max. punktów. Z tej racji look seleny dam do następnej części. :)

To już wszystko na dziś. 
PS: Mam VIP-a na tydzień :) 
PS2: Chyba zrobię wywiad :)



3 komentarze:

  1. Fajniejak bym mnie opisała- vanessa dunderstyc to mój nikna MSP

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za max punktów ♥
    • Kathey •
    Ps • Tytuł looka znaczy "Dobra, czas być lanserką" XD

    OdpowiedzUsuń