wtorek, 8 lipca 2014

Cześć! :3 + Forum - zbędne tematy

Hej!
Może zauważyliście, że jestem tu nowa, więc napiszę też nieco o sobie. Mam na imię Maja, mam 11 lat. Interesuję się głównie modą, chciałabym w przyszłości zostać projektantką właśnie mody. Aha, i na MSP mam nazwę Waloiana1236.

 Może tyle być? ;> A tak na marginesie - jestem młodszą siostrą Oli (Mika2118), która również tu pisze. Mam pytanie do Marty - Do kiedy jestem na okresie próbnym? c:
--------------------------
Teraz zajmiemy się zbędnymi tematami na forum. Jest ich wiele. Nie które z nich to m.in. reklamy seków, jakieś gry, dziwne historie, lub pochwalanki. Zrobiłam parę screen'ów:





 



Screen'ów wystarczy. :) Na forum są również oszuści - np. ostatni screen "2 filmy za prezent z listy". Coś mi się nie chce wierzyć. Ale są też i dobre strony forum - bynajmniej gdyby modzi nie napisali o nowym sklepie z tłami, to ja bym nic o tym nie wiedziała.
Mam nadzieję, że notka się spodobała. c:
Do następnego posta!

 

6 komentarzy:

  1. Oooo!!! Super że ktoś nowy. Powodzenia :)
    ~Kara

    OdpowiedzUsuń
  2. M A J K A ?!
    Graty. :o XD
    *Olcja

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post.
    Okres próbny jest do 31 sierpnia. Jeśli dobre się spiszesz możesz zostać na stałe. c:
    ~Marta ^w^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję posady! :) Posta napiszę w najbliszym czasie. Na razie piszę też u Emily McCline.
    -Kasia,Wizzol

    OdpowiedzUsuń