środa, 2 lipca 2014

LETNI KONKURS! ;)

Czesio! ♥
Dzisiaj zrobiłam konkurs na MSP! Polega na tym, że trzeba mi zrobić letniego looka. Proste. :) Nie rozpisuję się, więcej w arcie.






Bierzecie udział? Serdecznie zapraszam!
Tsa, wiem, że jeszcze nie uregulowałam z Tolą nagród z loterii, ale ja już taka jestem.. Najpierw piszę "dam Ci wtedy..", a wychodzi, że daję 2 tygodnie później.. Przepraszam. :c

Mam też niespodziankę! Szukajcie się na MEGA dużą dawkę postów już od tego piątku! Dlaczego? ponieważ w piątek o 12:56 (XD) kończy mi się vip elite. Więc wiecie. :) Również gratuluję Karolinie stanowiska tymczasowego redaktora! (jest z tego co wiem, do 31 sierpnia, zresztą to jest w jej poście powitalnym)

Do zobaczenia! :*






PS: Jestę leń, mam staaaare logo, ale zrobiem nowe. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz