czwartek, 3 lipca 2014

Dwodniowa jubileuszowa imprezka! :D

Hei!
Fajna pogoda, słoneczko świeci.
Zresztą wakacje. :)
Potem wyjdę na rower, a u Was?
W letnim konkursie jako nagroda za 1 miejsce jest m.in. takie coś, że ubiorę zwycięzki letni strój na imprezę urodzinową mojej MS (tj. 13 lipca).
Zresztą na blogu już o tym wspomniałam. Dlatego dzisiaj tak już tak na serio.
Pierwszy dzionek: :*
Impreza odbędzie się 13 lipca od ok. godziny 10:30 ewentualnie od 11! Czas zakończenia imprezy zależy od jej uczestników. :)

Drugi dzień (tj. poniedziałek):
Drugi dzień imprezy odbędzie się 14 lipca! Dwudniowe imprezy the best. :) Podobnie jak pierwszy dzionek od 10:30/11. Zakończenie zależy od uczestników.

Jest również jedno ALE. Jeśli będzie w pierwszy lub drugi dzień mniej niż 5 osób, będzie mi przykro, ale impreza w danym dniu jest ODWOŁANA.
A i żeby było. :) Nie potrzebne są mi prezenty od Was, a i zresztą po co mi to, jak to tylko biba. :D Piszą to tylko po to, żeby nie było, że siedziałam cicho. XD

Jeśli będzie 5 osób - dzięki!
Jeśli poniżej 5-ciu - mówi się trudno. :c

EDIT: Zapomniałam. Będzie to w moim pokoju dziennym na msp oczywiście. xd

To byłoby na tyle. :*
Pozdrawiam,
Mika2118
~Ola

3 komentarze:

  1. #OSTATNIOPRAWIEWOGÓLENIEKOMENTUJECIE:C

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej wpaść o 10:45 :P
    15 Po 10:30 & 15 przed 11 :D



    ~sweet elena (se) czyli Oldzia, która chce Olę spytać, kiedy wstawi jej tło i nagłówek :)

    #PapA xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam. :c
      Jutro, ewentualnie w niedzielę. C:

      Usuń