czwartek, 10 lipca 2014

Looki do konkursu ''Water Splash'' + nowy zwierzak w sklepie

Cześć :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje looki do nowego konkursu na MSP "Water Splash''. Będą to dwa looki - VIP i nie VIP

Look VIP:


Mrrr... *O* Cudo. :* Co prawda tylko sukienka jest VIP, a włosy za diamods, no ale. :)

Look nie VIP:


Ten też może być, ale mi się bardziej podoba ten dla VIP. ;)

----------------------------------------

Teraz przejdźmy do tematu zwierzaków. Pojawił się taki nowy, słodziutki zwierzaczek.


Co nie, że mraśny? Ale co jeszcze zauważyłam?

 
Na MSP co tydzień będą się ukazywały unikatowe letnie zwierzaki ja tego zwierzaka już zakupiłam:)
A i wogóle mam prośbę, a dobra nie będę Was męczyć...

Ja już muszę kończyć bo mam obiad :)

Do następnego posta<3















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz