poniedziałek, 28 lipca 2014

Logo dla Toli + Nuta Dnia

Czeee !!!
Dziś krótki post nie związany z MSP. Będzie to logo dla Toli. Toli już zrobiłam jedno. Ale spodobał jej się i prosiła za drugi. Przypominam jedno logo kosztuje 2 grafy na konto ZipyGirl. Jeśli ci się nie spodoba robię nowe. Płaci się dopiero jak logo się spodoba. Dobra nie zmieniam tematu. O to logo dla Toli
Mhmm. Podoba mi się. Ale najbardziej liczy się ocena Toli. Przyznam tamto podobało mi się bardziej. Mhmmm to chyba wszystko z mojej strony.
Pa miski :) :*
Aha zapomniałabym o  Nucie Dnia


4 komentarze:

  1. O maj gasz *-------*
    JEST BOSKIE !! <33
    Jak ty to robisz ?!?! ♥
    Jeszcze lepsze niż tamto *0*
    Rany woooow ^^^^^^^
    Dzięki, dzięki <33333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty robisz lepsze. Ale i tak dzięki że tak mówisz.

      Usuń
  2. Hahhaha, dobre xd
    Moje to NIC w porównaniu do twoich *o*

    OdpowiedzUsuń