wtorek, 1 lipca 2014

Propozycja dla was :) + Konkurs ,, Neon Beach Party'' + Tracę anonimowość :)

Cześć! Wreszcie piszę posta (Leń ze mnie). Na początku gratuluję Karolinie posady na blogu! :) Dziś mam dla was propozycję, opiszę konkurs i pokaże swoje zdjęcie! Tak dobrze czytasz. ZDJĘCIE!
Propozycja jest taka: Chcecie gazetkę? Będe robiła ją co miesiąc w programie Wix. Teraz to takie popularne więc czemu nie? :)
Dobrze już nie gadam tyle i oceniam konkurs!
Konkurs nazywa się ,,Neon Beach Party''. W języku polski ,,Neonowa impreza na plaży'' (Sama przetłumaczyłam xd Jeśli jest źle to napisz xd). Hmm... modzi zrobili konkurs wakacyjny!

Motyw:
Ocena: Hmm... nie powala xd Ale wakacyjnie :P 10/10

Ubrania:
Ocena: 3 strony. Jak dla mnie za mało! :) Ale no dobra wakacje nie będe się czepiać xdd 10/10
Ubrania chłopięce:
Ocena: CZY JA DOBRZE WIDZE?! DWIE STRONY! Nooo jeśli w następnym konkursie tak zrobią to będzie kól (Błąd specjalnie xd). 10/10

Animacje: 


Nazwa Animacji: Bonfire Dancing
Cena: 450 sc
Kategoria: Taniec&Aktorstwo
VIP/Nie VIP

Nazwa Animacji: Surfer 2
Cena: 475 sc
Kategoria: Pozy
VIP/ Nie VIP

Nazwa Animacji: Surfer
Cena: 475 sc
Kategoria: Pozy
VIP/ Nie VIP

Nazwa Animacji: Velcro Ball Fun
Cena: 525 sc
Kategoria: Sport
VIP/ Nie VIP
(DAWAJ TO XD)
Nazwa Animacji: Volley Ball Match
Cena: 550 sc
Kategoria: Sport

Nazwa Animacji: Sunscreen Safe
Cena: 500 sc
Kategoria: Podstawowe
VIP/ Nie VIP

Nazwa Animacji: Sandcastle Fun
Cena: 3 diamonds
Kategoria: Zabawa&Czad
Diamonds
Ocena: Animacje są takie wakacyjne xd :) Mi się strasznie podobają! 10/10
Rzeczy:
Ocena: Jak zwykle 1 strona xd Ale no rzeczy mogą być. Mi się nie podobają xd 8/10
Tła:
Ocena: Hm. Bardzo pomysłowe xd :) Mi się podoba 10/10

OGÓLNA OCENA KONKUSU: 58/60
+ Bonus: Looki do konkusu!
Look nie VIP:

Look Arbuzowy ^^ (Skojażenie z Kathejom którom pozdrawiam :))
Look VIP:

Taki Morski :D Śliczny xd
Więc tak jak mówiłam dziś stracę anoniowość :) Pokarze się xd Jakby coś to możecie dostać zawału serca, pękną wam ekrany itd. No to dobrze
za
3
...
2
...
1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ta. Mam bandaż na głowie xd Ale jutro mi go zdejmują xd :) Pokaże wam jeszcze kiedyś jedno zdjęcie bez  bandaże i bez szopy na głowie i ubrana a nie w piżamie xd

Jeszcze nutka na dziś:

Do następnego posta!

PS: Tak zrobiłam nowe logo!





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz