wtorek, 22 lipca 2014

Kilka moich logo + Jaką serie..... ?

Cze !!
Tu wasza ZipyGirl co z wami bawić lubi się. Ole Ola.
Heh moje teksty.

Oki. Mówmy o poście. Jak wiecie robię loga na zamówienie(są za 2 grafy..xxD)
A więc mam kilka logo próbnych. Aha zejdę trochę z tematu posta. To wiadomość do Toli. Ty zgłosiłaś się żebym zrobiła ci logo. Co nie ? A wiec wystarczy że mnie zaprosisz do znaj zrobię logo a ty albo zostawisz mnie w znaj albo usuniesz :) A teraz wracamy do tematu posta. O to te loga. Oczywiście zemną :)


                                             ZACZYNAMY!!!

A teraz mała niespodzianka.
O to logo dla Toli :)

Jeśli Tola nie podoba ci się logo zrobię nowe :)A gdy się już spodoba dopiero płaci się 2 grafy :)
Ah oki koniec działu Loga. Mam teraz pytanie. Jaką chcieli byście  serie?? Serie piszecie w komentarzu. A serie która będzie najwięcej napisana. Będzie to właśnie ona  w postach. Mhmm tak to uformować ????


Oki. Pa miśki :)



2 komentarze:

  1. Korci mnie, żeby napisać "Niepodoba mi sie " Tylko poto, że to logo jest takoe MEGA <3 że chciałabym drugie <33 Jest taka możliwość ??? Oczywiście zaplace jeszcze 2 grafy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Jest możliwość drugiego. I bardzo i miło że logo ci się MEGA <3 podoba :)
    -ZiyGirl pisząca z tele

    OdpowiedzUsuń