środa, 16 lipca 2014

Moja historia o MSP | KisieleeeQ ♥

Cześć.
Dziś chciałam napisać, jak zaczęła się moja "przygoda" z MovieStarPlanet. A więc bez zbędnych wstępów zaczynam.

***

     Pewnego dnia, około 3 lata temu, siedziałam na kanapie i oglądałam telewizję. To była jesień. Panowała szarość, ciemność i gdyby tego jeszcze było mało lał deszcz. Przełączyłam na jakiś inny, dziecięcy kanał i zobaczyłam reklamę jakiejś internetowej gierki. Wzięłam komputer, włączyłam przeglądarkę i wpisałam : "MOO - WI - STAR - PLA - NET". Wyskoczyło mi oczywiście tysiąc innych stron, ale weszłam w pierwszą. To było to. Stworzyłam postać o nicku "natka595".
     Grałam na nim i po dwóch miesiącach miałam bodajże (w starych poziomach) 2 level. To konto nie miało za długiej historii, ponieważ niedługi czas po tym opuściłam je. Jednak w następnym roku postanowiłam zobaczyć, co się dzieje na moim koncie, ale okazało się, że modzi je usunęli, bo było "zbędne". ;-;
     No więc nie pozostało mi nic innego, niż założenie następnego konta. I to była już inna historia. Powstało ono w maju 2013 roku. I tak aż do listopada (tamtego roku) było wszystko ok, ale pewnego wietrznego dnia chciałam wejść na konto, bo miałam pomysł na artbook. I jak myślicie, co się stało? Naturalnie, nie mogłam wejść. Ktoś zmienił hasło. Po tygodniu wiedziała o tym już pół mojej szkoły. Rozpowiedziałam poprzednie hasło jakimś 15 osobom, no i... chyba skutki są przejrzyste.


    Tak wygląda konto, kiedy miałam do niego dostęp, ale jedynie na telefonie, a modzi nie natrudzili się i nie zrobili funkcji zmieniania hasła mobilnie...
     Gdy konto zostało ukradzione miało 7 level. Potem, w styczniu, levele zmieniły się i dotychczas ma level 12. Interweniowałam w tej sprawie do modów, ale żeby mi je oddać wymagali jakiegoś kodu do zakupionego vip'a. A ja, vip'a nie posiadałam - co można zauważyć.
     Wracając do historii.... długo nie mogłam się pozbierać i nie wchodziłam już na msp. Ale zapomniałam o moim zapasowym koncie - KisieleeeQ. Stworzyłam je jakieś 2 miesiące przed stratą pierwotnego konta. No i do tej pory na nim gram, mam... no, dobrze zabezpieczone (?) hasło i gram, choć rzadko, to gram.


***

No więc to była ta historia. Wczoraj o 22 wróciłam z Chorwacji, a w piątek (18.07.) wyjeżdżam na wieś i nie będę miała internetu, więc posty będą od 4 do 9 sierpnia, bo wtedy mam krótką przerwę, a potem jadę na Mazury, gdzie też nie będzie wi-fi. 
No dobra, mam nadzieję, że post Wam się spodobał, iże miło spędzacie wakacje, przy okazji czytając naszego bloga. :)
Mam jeszcze informację; dziękuję dziewczynom, że starają się i piszą, gdy ja nie mogę i po wakacjach Ola (Mika2118), jeśli dobrze się spisze zaawansuje na adminkę. :))



Nowy podpis, ładny? ;*

KisieleeeQ

3 komentarze:

  1. Gratuluje Oli że tak daleko zaszła...

    -Kara... Pisząca z telefonu ...xxD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezus Maria :o :)
    Nie wiedziałam, że ja to taki coś, co może być takim czymś, ci się zwie "admin". (#OLOWALOGIKAHEHEXD)
    Jutro napiszę posta. C:
    Olcia +,+

    OdpowiedzUsuń