czwartek, 31 lipca 2014

Yolo, Ola pisze, czyli info +.+

No hej. :3
Tag, tu Ola. Ekhm, nie pisałam 1O dni! Równe 1O, o nie. ;_; No, ale od dzisiaj staram się pisać regularnie. Wieem, mówię to setny, tysięczny raz. Ale teraz to prawda, taak prawda. Chciałabym być adminem, więc wiadomo. Jeśli mogłabym o coś poprosić.. Karolina - Staraj się pisać posty informarcyjne, jako dodatek do posta z jakiejś serii. Takie krótkie posty z jedną informacją, są... niepotrzebne. Jeszcze coś.. mam takie pytanko, które powinna zadać adminka, ale Marty nie ma i postanowiłam, że będę szczera do bólu i powiem: "Czy mogłabyś usunąć te krótkie posty, np. z tym o karze i z ciocią, że dała Ci karę itp." Mi to przeszkadza.. Nie lubię zbytnio czytać takich postów na szybko. Po prostu mi się to nie podoba. Taka krytyka od Olcii. A jeśli mam pisać coś dalej, to byłam nad jeziorkiem. *O* W hotelu i wgl. *w* Dlatego też nje pisałam.

Pozdrawiam,
Mika2118 <3

2 komentarze:

  1. Oki. Będę tak robiła ale, jak piszę że nie mogę pisać to przepraszam ale, nie napiszę posta o MSP.Bo często posty o takim czymś jak nie pissanie są pisane z tele.... więc....

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha spk usunę jak bede miała internet

    OdpowiedzUsuń