sobota, 19 lipca 2014

Nowe Konto ? + Rodzeństwo + Nuta Dnia

Hej. Mam dla was wiadomość. Założyłam nowe konto. No bo wiem na vanessie miałam już 14 lv ale strasznie mało osób mi pomagało. Myślę że na nowe konto mnie zaprosicie i będziemy wzajemnie sobie pomagać. Nazwa mojego konta to ZipyGirl. Wiem  nazwa podobna trochę do nazwy od WizzyGirl. I bardzo za to przepraszam. A może teraz screen nowego konta kupiłam dopiero sukienkę i animkę

Na tym koncie będę grała. Ja bardzo proszę o pomoc w lv. Odwdzięczę się i to na pewno. Jeszcze dziś zrobię film. Jak będę miała aktorów.Aha co z tym  rodzeństwem... Mam małą siostrzyczkę która urodziła się 7 lipca a dziś wraca mój brat z obozu. Artur. A siostrzyczka Ola. Więc postów odemnie będzie mniej. Bardzo przepraszam. Ale są wakacje więc będę się opiekowała siostrzyczką. Na dziś koniec :)

I jeszcze nuta dnia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz