czwartek, 17 lipca 2014

Fruit Clothes + Nuta Dnia

Hej. Mam dziś taki humor że po prostu " The Happiest in the world ". Ale do rzeczy rysowałam dziś sobie moviestar z owocowymi ciuchami. Mhmmm wiec myślę że zrobię nową serie owocową czyli " Fruit Clothes " w tłumaczeniu Polskim " Owocowe Ciuchy " Może zacznę pokazywać look. Na dziś są 2 owoce :
Jabłko :
Look zrobiłam z ciuchów w nowy konkursie MSP " Aloha ". Look jest czerwony bo najczęściej jabłka są czerwone.
Może teraz skład ??

Nie dodawałam żadnych dodatków ponieważ na włosach jest wianek i to już coś dodawało. No nie wiem tak jak by uroku... :*
 A teraz

Pitaja :
hehe to tylko zdjęcie Pitaji :)
Jest tej taki Ciemny kolor Pitajii. Ten biały środek i czarne pestki są fajne więc tez dodałam do koloryzacji :)
Myślę że look wam się spodobał. A na dziś koniec. Muszę napisać post do swojego bloga. Pa

Aha i jeszcze Nuta Dnia
Miłego słuchania




2 komentarze: