sobota, 12 lipca 2014

Mój Ekran Gry + Nuta Dnia + Gratuluje Oli chłopaka na Msp :)

Hej...
Dam dzisiaj screen mojego ekranu gry. No zobaczyłam u Maji w poście że dodała screen swojego ekranu. No to pomyślałam że też fajnie by było dodać. To dodaje :)

Jak widzicie mam mało znajomych ...xxD. Więc przyjmuje teraz prawie wszystkich. Mam 116 na 220 znaj. Napisz mi wiadomość i zaproś. Ponieważ nie będę przyjmowała do 220 bo już i tak mam lagi :(
Zapraszam też do zgłaszania się do filmów. Mam już 1 cześć " Przyjaciółki nie z tej planety " Mam tam na razie 3 aktorów ale zapisało się 2 czyli przyjmę jeszcze jedną osobą:) O to aktorzy :

Główna Bohaterka - Mercedes - WizzyGirl
Matilda - Ja
Doti - Agiie
Mama Mercedes - Waloiana1236
Mama Matildy i Doti - ?
Anioł - x$CookieMonster$x

Wiec szukam Mamy Matildy i Doti :D
A teraz Nuta Dnia

To nie prawdziwy teledysk ale innego nie widziałam jak dodawałam :)
A i gratuluje Oli chłopaka na MSP :natan sykes :)
Gratuluje...Szcześcia
~Kara

7 komentarzy:

  1. Kara? Mam podehrzenia, że Natan - to Twoje drugie konto na msp. xddd
    Bo w rogu napisałaś Pozdrawiam vanessa ######### (dunderstyc). /art z Katheją/ więc? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko. Często są podejrzenia bo nikt nie wiem że Natan to mój kuzyn. Znam jego hasło do konta. A on do mojego. To to samo co z moją kuzynką Zuzą Znam jej hasło a ona moje.
    ~Kara

    OdpowiedzUsuń