poniedziałek, 7 lipca 2014

For U :* #2

Hei!
Dzisiaj po długim okresie czasu mam tym razem dla seleny gomez lali kolaż. ♥ Prosiła, żeby był on również ze mną, więc jest!


Ładny? :* Mam nadzieję, że wyszedł. C;
W tym tygodniu, tzn. w następnej części "For U", będą wszystkie zamówione gify, dopiero później nagłówki i tła, a jeszcze później cała reszta, bo nie wyrabiam. Nie mam też za wiele pomysłów na posty, ale mam w planach serię, coś w stylu "Movie plotki". :D Będzie to po tej serii, ewentualnie między częściami obecnej. (Ugh, moja logika, ale może zrozumiecie)

Dzisiaj to tyle, bo jak pisałam powyżej, nie mam pomysłu.
Baju! ♥

PS: Znowu staaare logo. XD
PS 2: Karolina - mam radę - po każdej kropce rób spację, bo jak Ty od razu piszesz nowe zdanie, to wg mnie, to przepraszam, ale nie estetycznie wygląda.. I staraj się nie robić błędów ortograficznych. :) To taka mini krytyko-rada od czytelnika. c:

2 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać;)
    Pozdrawiam:*
    Maja, Waloiana1236*_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje. Też tak pomyślałam. Dzięki za radę :)
    ~Kara

    OdpowiedzUsuń