czwartek, 17 lipca 2014

Screeny z MSP! c; | Olciaa

Hejj!
Tu Ola. (a kto inny napisze Olcia w tytule?) Najpierw zacznijmy od rzeczy takich.. przyjemnych? 
No więc wbiłam 19 level, hyhy xd. Wbijałam bez boosterka, dlatego jestem happy. :) 26O tysi do 20, kto pomoże grafem? Zorganizowałam również coś takiego: "10 seków = prez. z l.ż.!" - do czego zapraszam. C:
Dziękuję Marcie za tą miłą niespodziankę, czyli nie doszły awans na adminkę. Nie doszły, bo jeszcze nie wiadomo jak się spiszę. ;)
----------------------------------------------------------------------------
Dzisiaj mam dla Was screeny z mojego konta z MSP. Niektóre sa śmieszne, niektóre to  wspomnienia.. ;* Zapraszam do oglądania i przypominam, iż jak czegoś nie widzicie dokładnie, możecie kliknąć na owe zdjęcie!

 
Tu po VIP'ie.. :/


Jeszcze VIP C:

 
Mrr ^^ Mój profilek VIP :)
 

Podrywał mnie XDD Chciał mnie za żonę :D
 
 


W klubie VIP
 
 


Na zakupach z Laiszą ;*
 
 


Ponownie na zakupach z Zuzką. *-*
 
 
Tyle mi brakuje do 19 levela, gdy miałam 18 xd


Mój pokój w parku dla zwierzaka :o
 





 

I tak teraz. :)
 
Nie zamazywałam sc i dmd, bo może kiedyś porównam, o ile będę bogatsza. C: Miło się oglądało? mam nadzieję.
 
Do następnego posta!
 


1 komentarz: