sobota, 5 lipca 2014

Przepraszam za nie pisanie + Nowa seria " O MovieStar "

Hej.Ale piękna pogoda.Miałam zamiar iść do mojego basenu ale,postanowiłam że napisze wam posta.Musze napisać posty do 5 blogów oczywiście 5 z blogiem Marty :) Dobrze  do rzeczy.Nie pisałam długo od postu z powitaniem i wywiadem.Za to przepraszam.Bo okres próbny traktuje po prostu super.Ale za to przepraszam.O dziś będę was informowała o nie pisaniu.Dobra a teraz mam dla was coś super ;)
Pomyślałam że zrobię serie o różnych moviestar.Będzie ich biografia.Prawie wszystko!!!Może nawet będzie wywiad.Seria ta zacznie się od mojej ulubionej moviestar  z znajomych :)







Agiee...Jej byłe konto to....EEE co ja robie dowiecie się o niej dużo w następnym poście :)
Do zobaczenia.....Miśki :)

~Kara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz