czwartek, 17 lipca 2014

"MS na Papierze" #1 | KisieleeeQ «.«

Siemqa!
Dziś przedstawiam Wam moją nową serię pt. DAMDARARARAAAM....! 
... "Kredka, Kartka, i Gotowa Marynarka!". XDDD Nie, no żartuję, Kisiel ma dziś dobry humor. :3 Okeyy, ale do rzeczy. Seria nazywa się "MS na papierze". Ale pomysłowe. ;-; No więc, gdy byłam w Chorwacji rysowałam sb MS, no i pomyślałam, że warto by było pokazać je na blogu, stworzyć nową serię... No więc (sorry, nie umiem formuować zdań -.-) zgłaszacie się w komach i myślę, że zdążę je rysować w ciągu tygodnia. Na dziś narysowałam 3 redaktorki bloga. Jakie, zaraz się przekonacie. 


Na 1 ogień idzie Ola. Pozwoliłam sobie na krótkie komentarze. ;dd
 Aha, gdy to rysowałam Mika miała to ubranie. I przepraszam za jakość, ale robiłam z kompa, a uwierzcie mi, jest trudno. xD
Wszystko gra, ale ręce i bluzka - masakra, za to najładniejsze są włosy. Ocena: 8/10



Tutaj Kasia i... kawałek mnie. xD 
Ten wyszedł mi już trochę lepiej. Nogi nie wyszły mi za specjalnie, ale reszta - cudo. ^,^ Czapka najładniejsza. Ocena: 9/10.


A ostatnia to Maja. Najtrudniejsze do narysowania. Czapka - tragedia. Za to strój wyszedł zadziwiająco, i nogi... xD Ocena: 8/10.

Podsumowując, chyba najlepiej wyszła Kasia, ale Maja i Ola też są bardzo ładne (jak w jakimś top model ;-;).
 Dobra, zgłaszajcie się do piątku, a pomiędzy 4 a 9 sierpnia, moje wypociny Waszych ms, pojawią się tu.

Paa! 



6 komentarzy:

  1. Ja bym prosiła :)

    ~Kara pisząca z telefonu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała. *3*

    ~Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Sory, że to tutaj piszę, ale Ola:
      Ciągle jesteś u mnie adminką :D
      I chciałam spytać, czy nie chcesz może u mnie pisać?
      Plis, odpowiedz «3

      Usuń
    2. Zastanowię się. :)
      W razie czego napiszę posta powitalnego C:

      Usuń