sobota, 29 listopada 2014

Co z konkursem? + Redaktorki - wszystko nich #2 - Lanaq.

Siemka, tu Milka ;* Zanim zacznę drugą część serii "Redaktorki - wszystko o nich", chcę coś ważnego napisać. Otóż, nikt jeszcze nie wysłał prac (lóg) na konkurs "Zima już blisko". (Tylko Tost do mnie wczoraj na pocztę napisała, że ona mi wyśle dzisiaj). Termin wysyłania prac był do 27 listopada, czyli do czwartku. A co mamy dzisiaj? Sobotę. Zgłosiło się przecież tyle osób i myślałam, że moja poczta zostanie "zawalona" logami. Jak widać, tak nie jest. No i pomyślałam, że albo zapomnieliście, albo nie mieliście czasu przez szkołę. Tak więc, przedłużam Wam czas do 5 grudnia 2014 r!!! Do tego czasu możecie wysyłać pracę. Liczę na Was ;)
Oki, a teraz post.
Większość głosów było na Lanaq'a. Tak więc, dzisiaj zajmiemy się właśnie nią. Lecz, postanowiłam udoskonalić (WTF? XDD) tą serię, tak jak napisała Ola (:*). Dodam jeszcze do tego ich biografię :) Myślę, że taq będzie ciekawiej ;) Ogzi (XDDDDD) zaczynamy! :DD
Jak już wiecie, na dzisiaj wybrałam Lanaq, która jest nazywana w internecie "Laniacz". Pisze ona na blogu Abieski: abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com <<KLIK!>>. Na MSP Wiktoria (bo takie jest jej imię) ma 27 level (prawie 28). Zaistniała oczywiście wtedy, kiedy dostała się na bloga Abi. Laniacz gra od grudnia 2012 roku.
Profil:
Wika ma na profilu "odznaki" judge i celeb. Tak samo jak Nat (w tamtej części) zaprasza Nas, abyśmy weszli na bloga. Tylko trochę tu tak ponuro... Nie wiem dlaczego :c No, ale Laniacz ma swój własny, odmienny styl ;) Ogzi (:x) dam 10/10.
Artbook:
Bosh, jaki piękny <3
Wszystko jest dopracowane! Look, animacje oraz tło, no po prostu extra! Nie no, to paryskie tło mnie bardzo ujęło ;* Animacje oddają się do klimatu, a look to wszystkie jeszcze dopełnia. Jak ten art może mieć tylko 8 love it? :c 10/10.
Look:
Eh, ten Laniacz XD Ona zawsze ma swój, niepowtarzalny styl; wprost nie do skopiowania! Wika chyba nigdy nie rozstaje się z tymi "szynami" na twarzy. Oki, teraz coś odnośnie looka. Bardzo mi się podoba, ponieważ jest taki inny, niż te, które dotychczas widziałam. Zwykła, czerwona bluzka w białe kropki idealnie pasuje do spodni w kolorowe, zakręcone wzorki. Crepeersy jak zwykle, pasują do wszystkiego! 10/10.
Charakter:
Ja tam lubię Laniacza. To zakręcona dziewczyna, pozytywnie nastawiona do życia ;) Tak, pisałam z Wiką i wydaje się być ona miłą i ciekawą osóbką c; Przypomniało mi się teraz, jak Lanaq napisała kiedyś w statusie "Dlaczego czarne owce jedzą więcej niż białe? Kto dobrze odpowie dostanie grafa!" (czy jakoś tak to było) XDD Jak już pisałam, ubóstwiam Laniacza <3 XD 10/10.
No i najnowsza część, czyli biografia:
Bardzo ładnie zrobiona biografia. Jest taka estetyczna; nic się tutaj ze sobą nie zlewa. Nie mogę tutaj nic więcej napisać, ponieważ to BIO (po co to z dużej pisać? XD) jest idealnie zrobione! 10/10.
Wszystkie punkty: 50/50 - GREAT! XDD

Oki, to teraz daję bloga, z którego macie wybrać jakąś redaktorkę:
kisieleeeq-i-msp.blogspot.com (:P)

Dobra, to tyle ;* Komentujcie posta itd. XDD
(Zapraszam także na mój film, jeżeli macie problemy ze zbieraniem SC i Fame ;) Film nazywa się "Jak szybko zarobić SC i Fame?" :D Zapraszam serdecznie ;*)

Pozdrawiam,

P.S. Nowe logo B) Świąteczne :B
 
 
 

 

10 komentarzy:

  1. Z Laniaczem nie pisałam, ale wydaje się być miła c; W następnej części wybierz może... sama nie wiem xD Dobra... Wizzola xD
    Posdr
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? ;o
      O kurwa.
      Zgadzam się
      Mnie.
      ~WizzyJadłaDziśPizzę

      Usuń
    2. Nie.chwal.się. ze.jadłas. pizze.bo.nie.wolno.się. chwalić. :)

      Usuń
    3. WIZZOLEG PRZEGLINAAA!!!! MAMOOO!!! NUNUNUNU

      Usuń
  2. Weź mnie !! XDD
    Tylko biografię to mam dziwną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. MUJ GLOS BD ORYDŻINAL:

    Mika2118

    Posdrafiam,
    Nutella

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że Mika2118 jest kreatywną osobą, i mój głos oddaje jej :)

    Witusia123654

    OdpowiedzUsuń
  5. OLA OLA OLA OLA OLA!!!!!!!
    MOJA SIS <3

    Pzdr
    MaJa :*
    ~Waloiana1236

    OdpowiedzUsuń
  6. milo milo, dziekuje <333
    jutro napisze posta z nowej serii: Twarz do zmiany #1!!
    wbijajcie tu jutro ok. 18!
    ps. przepraszam, ze bez polskich znakow ;c

    OdpowiedzUsuń