środa, 7 maja 2014

Co-nieco o gwiazdach MSP | KisieleeeQ

Cześć! ;>
Dziś mam chwilkę na napisanie, ponieważ wróciłam z plastyki. Zajmiemy się "gwiazdami" MSP (Moviestarplanet, jakby ktoś nie wiedział ;3) . Na dzisiejszego posta wybrałam bardzo dobrze Wam znaną Lady Żanetkę  ..
Wybrałam ją, ponieważ ostatnio dużo o niej się mówi na MSP, najprawdopodobniej, dlatego, że postanowiła nas opuścić. Najpierw pokażę jej obecny status.






Pozwoliłam sobie trochę przerobić jej profil i wkleić tylko najważniejsze rzeczy. Może krótko ją opiszę.
Lady Zanetka . wygląda bardzo elegancko, jej status to "Umiej być przyjacielem, znajdziesz przyjaciela ;)". Tak, bardzo motywujący status. Ale skupmy się na opisie. Zanetka ma level 57, judge oraz celeb. Jak widzimy ma ona dwóch najlepszych przyjaciół. ♥igor♥ oraz nati 321.






Teraz dowiedzmy się o niej trochę więcej!
Oto biografia Lady Zanetki :






Biografia została napisana maleńkim druczkiem, więc musicie powiększyć sobie obrazek. Jej biografia nie opisuje tak naprawdę nic o niej. Jest głównie o przyjaźni.












Jak wiecie, Zanetka znana jest z ładnych strojów. Zobaczmy jej pierwszy look!
Look jest... hmm, szczerze powiedziawszy nie brzydki, lecz niedopracowany. Makijaż jest fatalny... Ale weźmy pod uwagę to, że ten look został zrobiony ponad 3 lata temu, więc nie czepiajmy się. (:
Wbrew pozorom ten strój ma (aż!) 9 *love it*.  Podsumowując, styl Zanetki do tej pory baaardzo się zmienił! Kiedy przeglądałam looki te pierwsze były bardziej eleganckie, przynajmniej porównując z teraźniejszymi, które są mega dopracowane, mają swój charakterek, ale elegancji im absolutnie nie brak!




Myślę, że dzisiejszy wpis Wam się spodobał, mimo że nie jest długi. Przypomnę, że w poniedziałek wyjeżdżam na zieloną szkołę (wracam w czwartek, nie jutro, w następny). Z racji tego, że Kasia robi sobie przerwę, blog jest w rękach Oli. Wiem, że Ola nie da rady pisać postów codziennie, więc napiszę teraz kilka postów i ustawię, tak żeby opublikowały się w czasie, kiedy mnie nie będzie, ponieważ nie chcę zostawiać całej roboty Oli. Przypominam też, że 18 maja kończy się okres próbny, i właśnie wtedy zadecydujecie, czy Kasia (Bellla Hawen27) ma dalej pisać na blogu. Pojawi się wtedy notka z ankietą, właśnie z pytaniem, czy Bellla ma tu pozostać. To wszystko zależy od Was, ale też od Kasi. Ankieta zakończy się 22 maja, czyli w czwartek. Mam nadzieję, że potraktujesz ten okres poważnie, Kasiu. (:

Opuszczam Was już i idępisać notki na czas, kiedy będę nieobecna!
Pa pa! ;*

3 komentarze:

  1. Oczywiście że taak ;3 Mam koniec przerwy więc.... ale dopiero w sobote dam posta z MSP ;3 Jezus tak szybko ;3
    #Bellla Hawen27 (Kassja ;3)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, blog będzie na mojej głowie a ja mam szlaban do następnego czwartku. ;/ Może coś napiszę o ile mama mi pozwoli na chwilke wejść, nie obiecuje.

    Fajny pościk :)
    ~Ola
    Chciało Ci się szukać pierwszego jej looka? :)

    OdpowiedzUsuń