czwartek, 1 maja 2014

VIP normalny, super VIP, elite VIP - który najlepszy?

Cześć! :3
Teraz napiszę o, jak to by tu nazwać.. który vip najbardziej się "opłaca". Po przeanalizowaniu całej tabelki (pokażę na koniec) doszłam do wniosku, że najbardziej opłaca się kupić VIPa elite. Może i jest najdroższy, ale najwięcej na nim zaoszczędzimy c;. A teraz, jak mniej więcej zyskamy na VIPie elite..

VIP NORMALNY:
-1000sc
-7 diamonds
-przyjaciele x5
-kręcenie kołem fortuny x1
-ekskluzywne przedmioty (te vip)
-bonus fame
-autografy: 4 na godz.
cena za tydzień 11,07 zł

SUPER VIP
-1500sc
-10 diamonds
-przyjaciele x6
-za codzienne wejście darmowe 10sc
-kręcenie kołem fortuny x2
-ekskluzywne przedmioty
-bonus fame
-autografy: 8 na godz.
cena za tydzień 12,3 (?)

ELITE VIP
-2300sc
-15 diamonds
-przyjaciele x7
-za codzienne wejście darmowe 20sc
-za codzienne wejście darmowy 1 diamond (czyli gdy wchodzimy codziennie mamy razem 22dmd)
-kręcenie kołem fortuny x3
-ekskluzywne przedmioty
-bonus fame
-autografy: 15 na godz.!
cena za tydzień 14,76

Możecie sobie porównać ;). Ode mnie będzie chyba jeszcze jeden post..
Tabelka, z której korzystałam..


I jak, którego byście kupili? Pozdrawiam!
>dzisiaj bez podpisu< Ola :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz