środa, 7 maja 2014

Mój dzień + Wyjaśnienia

Cześć ^^ Wiem moje notki od pewnego czasu nie są o MSP :C Ale dziś poraz pierwszy opiszę swój dzień ;D
Mój Dzioneg :3
Polski- Przygotowanie do testu (który jest jutro ^^).
Religia- Była kartkówka której nie pisałam bo nie było mnie na poprzednich lekcjach. (Pozdro dla księdza ^^)
Przyroda- Łańcuch pokarmowy (ciąg dalszy xdd)
WF- Zwolniona :D Ale grali w piłke ręczną.
Matematyka- Ułamki - Ułamek jako iloraz.

To mój dzień ! Teraz wyjaśnienia. Wiem Marta mówiła że takie posty zaśmiecają bloga. Więc wielkimi krokami zbliża się koniec roku. Nauczyciele w następnym tyg. wystawiają propozycje ocen. W pt. mam kartkówke z Matmy i test z Histy i pisze z Przyrody. TRAGEDIA !!!! Przepraszam Ole że cały blog jest na twojej głowie ale przykładam się do nauki. Przepraszam...

Odrazu przepraszam za reklame xdd Ale na moim blogu o życiu piszę posty i pojawi się mojej pierwsze opowiadanie ;3 Zapraszam serdecznie ;3 Link : my-friends-my-story.blogspot.com

Do następnego ;33

PS: Do Toli : Na kompie byłam w szkole
PS.2: Sorry za reklame itd.

5 komentarzy:

  1. Obyś napisała te testy na 6 ♥
    I czekam na kolejne wasze posty :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nauczyciele nie dają 6 *-* Ale dzięęki <3
      #Kaasia ;3

      Usuń
  2. Hm... nie chce cb i innych redaktorek tego bloga hejtować... ale tak jakby ostatnio było więcej postów o waszym życiu a nie o msp, a to w założeniu chyba blog o moviestarplanet c'nie?
    (ten komentarz nie miał na myśli heh obrażenia nikogo) A tak wg zardroszcze :C ja mam codziennie po 7-8 lekcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. Ale ja nie mam dostępu do komputera więc nie napisze nic o MSP :c
      #Kasia

      Usuń
    2. Taaak, masz rację. Postaram się namówić redaktorki, żeby pisały także o msp, ale nie mogę i nie chcę im zabraniać pisaniu o ich życiu. Mi to pasuje, a to w końcu ja jestem właścicielką bloga. Zgadzam się, aby opisywały swoje życie, ale nie w co drugim poście... Na razie tylko Tobie to przeszkadza.. Oczywiście rozumiem, blog jest o msp, ale zasady są moje.

      ~Admin, KisieleeeQ :3

      Usuń