środa, 14 maja 2014

Modne MSP #1 + Nowość na naszym MSP !

Witaam :3 Dziś nowa seria ,,Modne MSP''. Dziś będzie dam na ocene 3 pierwsze looki z HighScores :)
 Pierwszy look :
Twórcą looka jest Linda M.
Przedstawia on Concite Wurst. zwyciężczynie Eurowizji.
Ocena : 
Włosy : Nie zbyt przypominają mi Concite.
Dodatki : Broda *-* Idealna do Concity XD
Suknia : Nawet podobna ;D
Buty : Trudno mi ocenić bo ich nie widać.
Ogólna Ocena :
30/40
Drugi Look : 
 
Twórcą Looka jest milka1080.
Przedstwia on dziewczyne która lubi wiosnę (?).
Ocena:
Włosy : Śliczne ^.^
Dodatki : Mój Boże ile tego O.O Kokardka i te rękawy nie pasują.
Sukienka : Do tematu :) Śliczna :)
Buty: Jezus jestem podwrażeniem.
Ogólna Ocena:
39/40
Trzeci ostatni look: 

Twórcą looka jest Carly G
Carly pokazuje nam w looku buntowniczke.
Ocena:
Włosy: Mam takie same ale inne XD Śliczne
Dodatki : Mrr.. Śliczne ^.^
Sukienka : Awww.. Śliczna.
Spodnie: Totalnie nie pasują.
Buty: Śliczne :3
Ogólna Ocena:
41/50
Jak się podoba seria ? :) A więc dziś pojawiło się coś nowego na forum od MSP :) Zobaczcie Sami : 
Codziennie dostajesz nowe zadanie i dostajesz Fame i SC ! Ja jestem zachwycona zmianą. A wy ? 

Kończe :3 Pozdrawiam was gorąco XD



PS: Ładne Logo ? ;D

3 komentarze:

  1. Pierwszy look jestem pod wrażeniem :o. Drugi cudny :*. Co do zadań - teraz o tym się dowiedziałam :)
    Ólća

    OdpowiedzUsuń