czwartek, 1 maja 2014

Moja zielona szkola | KisieleeeQ

Lumos czrodzieje! XD
Hahahh, zauważyliście, że moje powitania są coraz dziwniejsze? ^.^
Może na wstępie skąd taki tekst. ;D A więc, co można się domyślić, czytam Harrego Pottera. Zaczynam 4 część, czyli "HP i Czara Ognia". Książka ma ponad 400 stron, więc myślę, że skończę ją czytać jakoś pod koniec maja, początek czerwca. Narazie bardzo mnie wciągnęła i jestem grubo za stroną pięćdziesiątą. I stąd właśnie to "lumos". ;p

A teraz może wezmę się w garść i opiszę Wam plan mojej wycieczki. Wiem, że nie jest to związane z MovieStarPlanet, ale szczerze mózwiąc nie dzieje się tam nic ciekawego, poza konkursem, który postaram się opisać jutro, ale nie obiecuję, ponieważ nie wiem, czy będę miała dostęp do komputera.
A w tej chwili bez zbędnych tekstów opiszę Wam moją wycieczkę. (:

Zacznę od tego, że wycieczka, jak już zapewne wiecie, będzie trwać 4 dni. Wyjeżdżamy na Mazury, do miejscowości Żabinki. Nie wiem dokładnie, gdzie to jest, bo nie byłam nigdy w tych okolicach. Jedziemy z klasą równoległą autokarem, bądź dwoma, ale raczej jednym, bo myślę, że są autokary 45  - 50 osobowe. W drodze do tego ośrodka, jadę cały czas z przyjaciółką, Laurą. A ponieważ mam dwie najlepsze przyjaciółki, musiałyśmy się dogadać (co do miejsc) tydzień przed wyjazdem, żeby później nie doszło do nieporozumienia. ;p W drodze powrotnej wracam z Alą, dobrą koleżanką, żeby Maja i Laura (te moje najki xD) mogły siedzieć razem.  Za chwilkę opiszę Wam pobyt, tylko jeszcze jedno. Pokój będę dzielić tradycyjnie z przyjaciółkami.

Przejdźmy do opisu pobytu.
Przypomnę, że wycieczka zaczyna się 12 maja, a kończy 16 (maja oczywiście).
Dzień pierwszy
Pierwszego dnia musimy tam dojechać. Zbiórka jest o 6:30, a wyjeżdżamy tak około 6:50, 7:00. Będziemy jechać przez mniej-więcej 4-5 godzin + postój, więc na oko będziemy na miejscu o 12:30. Gdy przyjedziemy będziemy wybierać pokoje, potem będziemy się rozpakowywać, jeść obiad, po czym rozrywka. Każdy będzie mógł sobie wybrać jeden z tych sportów: siatkówka, krykiet, tenis lub piłka nożna. Nie wspomniałam, że w tym miejscu jest wieeelki teren, gdzie jest boisko do nogi, siatki, pole do krykieta i korty do tenisa. Jest tam także jezioro (osiedlone). Po tych grach będzie godzina odpoczynku i o 18:00 kolacja. Kolacja będzie do 19:00, a po kolacji godzina przerwy, i od 20 do 21:00 dyskoteka. Do 22:00 mamy czas na umycie się i wgl., do 22:30 możemy pogadać, po czym jest cisza nocna.
Dzień drugi
Dzień zaczynamy od śniadania, które jest o 8:00, czyli około 7 powinniśmy wstać, żeby się ogarnąć. Śniadanie kończy się o 9:00 (najpóźniej, bo jeśli ktoś zjadł wcześniej, to może wyjść, żeby umyć zęby itp.), do 9:30 mamy czas, żeby właśnie umyć zęby, pogadać, a potem jedziemy do parku wspinaczkowego (nie wiem jak on się nazywa ;c), wracamy około 11:30, 12:00 i mamy zajęcia z kompasem, nie wiem, o co chodzi... Zajęcia kończą się o godzinie 14:00 i jemy obiad, który kończy się o 15:00, potem godzina dla nas, czyli sprzątanie pokoi itp. ;D Około 16:00 także gramy w co chcemy do godziny 18:00, kiedy idziemy na kolację. Kolacja kończy się o 19:00, i mamy godzinę, żeby przygotować się do ogniska. (: Ognisko zaczyna się o 20, o 21:00 się kończy, a potem tak jak dnia pierwszego mamy godzinę na umycie się, a potem do 22:30 możemy sobie pogadać. ((:
Dzień trzeci
Śniadanie jest o 8:00, kończy się o 9:00,  do 9:30 myjemy zęby i się ogarniamy. XD O 9:30 możemy znów wybrać sport, w jaki chcemy grać do 11:30, potem mamy 30 minut dla siebie, potem jest gadanie z nauczycielami, jak nam się podoba, co najbardziej, co najmniej itp. O 13:00 mamy lekcje z kompasem do godziny 14:00, kiedy zaczyna się obiad, po obiedzie mamy godzinę na odpoczynek i sprzątanie, a potem o godzinie 16:00 idziemy na kajaki (jak pisałam jezioro jest na terenie tego ośrodka) i pływamy tak jakoś z godzinę (jezioro jest duuuże o.O). O 17:00 możemy robić, co chcemy. Grać w klasy, malować kredą, ścigać się itp., a o 18:00 zaczyna się kolacja, która tradycyjnie kończy się o 19:00, tym razem mamy tylko pół godziny na "czas dla siebie" i o 19:30 zaczyna się dyskoteka tematyczna. Dyskoteka kończy się o godzinie 21:00, do 22:00 myjemy się i do 22:30 mamy czas na gadanie itp.
Dzień czwarty
Jak zwykle jemy śniadanie o 8:00, potem pakujemy stroje kąpielowe itp., a o 10:00 jedziemy do... NAJWIĘKSZEGO AQUA PARKU W POLSCE! Wracamy około 12-13:00, myjemy się, suszymy włosy i o 14:00 mamy obiad, który kończy się o 14:30. Do 15:00 pakujemy się i około 15:00-15:30 wyjeżdżamy i około 20-21:00 jesteśmy na miejscu!

To byłoby na tyle. Z góry przepraszam za błędy, ale piszę z iPada, w dodatku pisałam tą notkę ponad 2 godziny, i zbliża się północ, więc muszę już kończyć.