środa, 28 maja 2014

Looki do konkursu "Strawberry garden" + zdjęcia ..♥

Cześć! ;3
Słoneczko u mnie świeci. ☼ A jak u Was? Kasia napisała posta o nowym konku, więc ja napiszę o moich lookach do tego konkursu, tak jak poprzednio do "Wild ocean".   Pfff.... ale po co ja to piszę? XD Przejdźmy do posta.

Look dla VIP:

Look jest ładny, ale nie wyszedł taki idealny jaki ja chciałam żeby był. No i nie jest tani. 9 dmd to trochę dużo, a 850 sc, zaś nie jest jakimś tam majątkiem. Podsumowując, może być. :)

Look dla NIE VIP:

A tu już look nie zawiera wszystkich rzeczy z nowego konkursu (tylko bluzka z nju konku). Ale jeśli chcemy zakupić ten look sami szukając tych rzeczy, to znajdziemy wszystko na top! Także look zakupiłam ja i u mnie możecie go zarówno kupić. c; Macie szczęście. :D

Mi się podobają ciuszki z tego "Strawberry garden".

A teraz...


Wydalibyście 1 diamonds, żeby znaleźć "dawcę" (XD), który za  pozdro da całe białe serduszka na nogę?  Ja chyba nie, wolałabym sobie ten 1 diamond "zatrzymać".

Mam jeszcze dla Was zdjęcia z wycieczki z Weroniką i moją siostrą. c:











Na naszych cieniach jestem po lewej. c;









Dzisiaj to na tyle. :)
Pa! :***


PS: Zmieniam logo jak rękawiczki. XDDD

3 komentarze:

  1. Super post :) Looki śliczne ;*** Ile masz wzrostu ? ;* Ja mam 165 cm ;*
    Kasssia ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. 161/162 ;) Jesteś o rok młodsza i wyższa. O.o XD

    OdpowiedzUsuń