wtorek, 13 maja 2014

Look - Mint & Brown Really ;D

Cześć :3 Długo nie pisałam więc dziś opiszę wam mój look ;D Nazywa się : ,,Mint & Brown Really'' Czyli ,, Mięta i Brąz Naprawdę'' (Jeśli źle przetłumaczyłam to proszę napisz w komentarzu :)

Look prezentuje się tak :
Tak na tym looku mam stare usta ponieważ look dostał zrobiony przed VIP-em.

Inne wersje kolorystyczne : 


Tą wersje nazywam ,,Czekoladową Milką ^.^''


Tu inspirowałam się dawnym stylem LanyQ (Pozdrawiam ;D)

Tu już trochę przyrodniczo (?) XD
Tablica Kolorów do wersji Czekoladowa Milka
Żółty - Kolor Butów i Bluzki (tak wiem zapomniałam białego ale poradzicie sobie)
Fiolet - Kolor włosów.


Tablica kolorów do wersji stylu LanyQ
Brąz - Kolor Bluzki i Butów.
Czerwony - Kolor włosów.

Tablica kolorów do wersji przyrodniczej
Różowy/Pudrowy - Kolor butów i bluzki
Oliwkowy - Kolor włosów.


Tablica kolorów do Orginalnej wersji.
Czerwony - Kolor bluzki i butów
Niebieski - Kolor włosów

Sesja : 
Chcę was serdecznie zaprosić na mojego bloga o MSP Link : Blog ^.^. Piszę na nim z Olą (Mika2118) i Martą (KisieleeeQ).

Jeszcze dziękuje za 19 lvl ! <3 Kocham <3

Dziś na szybko ale skutecznie.

2 komentarze:

  1. Świetny post :**
    Z nudy porobiłam artbooki z Tobą, Marcią i mua >.< Wstawie :))

    OdpowiedzUsuń