piątek, 16 maja 2014

Project Runway #1

Hej ;*
Tutaj KisieleeeQ. Wczoraj wróciłam z zielonej szkoły i dziś mam wolne od szkoły ;P. Post częściowo pisałam w niedzielę (przed wycieczką), ale bez screenów, bo u mojego dziadka na kompie nie umiem robić screenów. xD Windows 81 jest dla mnie widocznie za bardzo nowoczesny...
Dziś rozpoczynam nową serię. "Project Runway". Chodzi o to, że robię w DS (design studio) projekty na dany temat, opisuje je i wgl. Dzisiejszy temat to "Cukierkowa Słodycz". Oto mój projekt:


Jak widać jest to sukienka. ;p
Kosztuje 125 sc.

Następny projekt składa się z dwóch części. Spodnie i bluzka.


Muszę przyznać, że ten komplet bardziej mi się podoba.

W komentarzach piszcie jaki temat ma mieć następna część "Project Runway".

PS1: Myślę, że dziś na blogu pojawi się NIESPODZIANKA. :D
PS2. Tak, wiem... Kasia odeszła, a teraz chce wrócić. Przyjmę ją, ale Kasia od nowa będzie musiała przechodzić okres próbny. ;d (Już nie taki długi, ale jednak...)
PS3. Zrobiłam nowy podpis z Miką. Mam nadzieję, że Wam się podoba.

2 komentarze:

  1. Rozumiem. Dziękuje za szanse :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, dziękuję, że jestem w twoim logu :). Fajny post. Zapraszam do mojego posta o Kasi :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń