środa, 28 maja 2014

Konkurs ,,Strawberry Garden''

Hei :3 Dziś nawet mam dobry humor chodź za oknem pada ;--;. Wczoraj pojawił się nowy konkurs ,,Strawberry Garden'' po polsku ,,Truskawkowy Ogród''. Nie wiem dlaczego ale modzi teraz dodają konkursy co wtorek :o Dziwne ale przejdźmy do oceny Truskawkowego konkursu !

Motyw :

Ocena :
Baaardzo truskawkowy motyw :)
Ogólna Ocena :
10/10
Ubrania :


Ocena :
REALLY ? 2 STRONY ?
Jestem zawiedziona :( 
Ale za to śliczne ciuchy :3
Ogólna Ocena :
8/10
Animacje : 

Nazwa Animacji : Hugging Sunflowers
Kategoria : Dzikie i Zwariowane (O.O)
Cena : 575 sc
Rodzaj : Nie VIP


Nazwa Animacji : Love Berries
Kategoria : Podstawowe
Cena : 550sc
Rodzaj : Nie VIP


Nazwa Animacji : Growing Sunflower
Kategoria : Pozy
Cena : 600 sc
Rodzaj: Nie VIP


Nazwa Animacji : Raking the Garden
Kategoria : Podstawowe
Cena : 500 sc
Rodzaj : Nie VIP


Nazwa Animacji : Ladybird Sendoff
Kategoria : Zwierzęta & Pupile
Cena 475 sc
Rodzaj : VIP


Nazwa Animacji : Watering the Garden
Kategoria : Pozy
Cena : 500 sc
Rodzaj : VIP


Nazwa Animacji : Picking Berries
Kategoria : Zabawa & Czad (O.O)
Cena : 2 diamonds
Rodzaj : Dla wszystkich posiadających Diamonds


Nazwa Animacji : My Hedgehog Friends
Kategoria : Zwierzęta & Pupile
Cena : 525 sc
Rodzaj : Nie VIP


Nazwa Animacji : Fruity Snack
Kategoria : Miłość & Emocje (O.O Noł Koment)
Cena: 500 sc
Rodzaj : Nie VIP
Ocena:
Aż tyle Animeg O.O Okej jestem zdziwona...
Przydatne ale nie rozumiałam przy 3 animkach kategorii ;--;
Ogólna Ocena :
10/10
Rzeczy : 

Ocena: 
Jak zwykle jedna strona. Rzeczy Ok.
Ogólna Ocena : 
8/10
Tła : 

Ocena : 
Tak wiem że jest nowy sklep ze tłami ale opiszę go w następnej notce.
Tła przydatne do filmów romantycznych (odbija mi XD)
Ogólna Ocena : 
9/10

Ogólna ocena konkursu :
45/50
Wow! 5 + !!! Super :) 

Do następnej notki ! 
PS: Piosenka która jest tak dziwna że muszę ją tu wstawić :
Sorry musiałam :D


3 komentarze: