środa, 7 maja 2014

Konta na msp: Unikaty

Cześć! ;3
Ehh, jak znam życie myśleliście, że ode mnie będzie notka z nowej serii, hm? Nie. Ponieważ osoba z którą właśnie chciałam przerowadzić wywiad, ostatnio nie odpisuje na wiadomości i nie wchodzi na msp. Poczekam może do weekendu. Wczoraj również Marta pojechała i musimy do soboty radzić sobie same, no nic.

Przejdźmy do sedna, czyli co nuda na msp potrafi ze mną zrobić. Ostatnio weszłam w przyjaciele i wpisałam unikaty. Ilee tego wyskoczyło.. o.o


Niektóre z kont o nazwie "unikaty ..." nie posiadają unikatów, ale niektóre na prawdę je mają. Zauważyłam również konta, które w nazwie mają "Unikaty dla ..."


Ale to mnie rozwaliło XD


Modzi to zobaczą? Nie sądzę. Łapcie jeszcze kilka fotek:





Bez komentarza :D.



Okej, to tyle foteczek. Wystarczy, a pozatym nie mam ostatnio w ogóle czasu na napisanie jakiegoś długiego, konkretnego posta. Oczywiście nie chcę od nikogo niczego zgapiać, wiadomo ;P. Dlatego proszę również o nie zgapianiu mojego pomysłu z nudy co prawda B). Nie wiem również w dalszym ciągu czy chcecie żebym opisała mój obecny look, który mam na sobie. Wychodzi również na to, że ja nic nie wiem! Dawajcie jakieś pomysły na posty (oprócz serii, bo czekam na odp.), bo z głowy tak nagle to ja nie umiem wymyślać. Pozatym baardzo przedłużam loterię. Gabka - jeśli to czytasz - obiecałam wiem, ale postanowiłam, że prezenty dam Ci w czwartek (jutro), bo nie wiem może zrobisz sobie komplet z jakiś nowych ciuchów? Mam również w planach list do modów, nie zdradzam na jaki temat, czekam na odp.
Pozdrawiam Was serdecznie! ♥

PS: Piszcie komki ;d.










6 komentarzy: