poniedziałek, 12 maja 2014

Look - I'm sorry, another time.

Ceeeś ^^
Dzisiaj chciałam pokaać Wam mojego nowego looka - ,,I'm sorry, another time." po polsku "
przepraszam, innym razem".
Jak prezentuje się owy look:


Look ładny, taki delikatny nawet kolorystycznie (XDD). Użyłam jasnych kolorów, a dokładniej błękitnego. Ładnie się prezentuje, myślę, że mi wyszedł :).
Z czego składa się look?:


Look jeśli mamy obojętnie jakie piegi kosztuje nie 2400sc, tylko 1925sc, czyli można tyle zaiwestować w tę piękność.
Paleta:

Fioletowy - kolor włosów
Czerwony - cała reszta stroju

Nie mam na tyle czasu, aby przedstawić 3 wersje kolorystyczne, ale jedną dam, macie szanse na kombinowanie.
Wersja kolorystyczna 1#:

Starałam się znowu, żeby była delikatna i taka wyszła :*.
Paleta:

Fioletowy - kolor włosów
Czerwony - reszta stroju

No i na koniec sesja! Sprawdzamy czy nie ma błędów!:




Według mnie bez błędny strój. A jak Wam się podoba? Możecie go oczywiście kupić u mnie :). Chcecie więcej takich opisów? Śmiało piszcie, nie ugryzę ;).

Do kolejnego posta!


PS: Nju logo, podobne do tych co robi Kathey :** (Pozdro :))
PS: Kąśqą pytanko: Czy to, że jestem na nagłówku twojego bloga, tzn. że chciałaś żebyś u Cb pisała? Bo ja z góry się zgadzam ^^ gmail: mika2118msp@gmail.com :))))))))







3 komentarze:

  1. Jeszcze dziś zaproszę :) Dziś post z mojej strony się nie pojawi bo przed chwilą wróciłam ze szkoły i jest zebranie (Starszeg..).
    ~Kaśqą ^^

    OdpowiedzUsuń