czwartek, 1 maja 2014

Mój prawie cały ekran gry :))

Cześć! :3
Wczoraj miał być ekran gry, ale byłam u Werci ;cc. Udawałyśmy żule xd. Grałyśmy w siatke, w babingtona (niewiem jak to się pisze xdd). Paprykowe lays *,*. Dobra, to tyle :D. Dzisiaj mega krótki post, bo tylko z ekranem gry :c. Naprawdę nie mam za dużo czasu!
Ekranik (bez znaj. dlatego prawie) :

 

(klik by powiększyć)
Żeby nie było, nie chwalę się sc, bo i tak nie mam fortuny. Dlaczego wstawiłam? Na pocztę dostałam wiadomość "Czy możesz zrobić posta, w którym wstawiłabyś swój ekran gry?" Zgodziłam się.
To byłoby na tyle ode mnie :).
Pa! :*


PS: Kupiłam nowy komplecik, niewiem czy mam do niego kupywać naszyjnik (jest w mojej l.ż.). Jak myślicie? Liczę na Wasze zdanie.
PS2: Pytanie do gabkipierzchali: Przygotowałaś l.ż. ? Niewiem czy mam kupywać :)
PS3: Dodali do nowego konkursu te sandałki w zebrę, ale gdy się zmieni kolory są jak te dla vip!

6 komentarzy:

  1. Świetny post ;D Ja jestem nieobecna (?) na MSP przez nauke.
    ~Kasiaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lista życzeń jest gotowa :) sama wybierz co mi kupisz :)

    OdpowiedzUsuń