niedziela, 4 maja 2014

Konkurs na msp: "Glamazons" + zapowiedź nowej serii

Cześć! ♥
Dzisiaj chciałam po raz pierwszy na tym blogu od siebie opisać konkurs na msp. Myślę, że mi się uda :). Zaczynamy!

W czwartek na msp pojawił się konkurs pod nazwą "Glamazons". Według tłumaczania moderatorów to znaczy po polsku "Uroda i wdzięk". Na pierwszy ogień idzie..
LOGO!

Według mnie ładne, bez zarzutów. :) 10/10

CIUCHY!




Niestety, ale tylko dwie strony.. Komplet stworzony przez modów, jakoś nie przypadł mi do gustu. Co do rzeczy - najbardziej podobają mi się te buty *,*. Są boskie. Słuchawki też spoko. Ta ostatnia bluzka na 2 stronie nie dla vip - była już w jednym z konkursów i kosztowała 395 sc. O.o Może to tylko róznica o 5sc, no ale, dla innych zawsze coś..  5/10

ANIMACJE!


Nazwa: Glamour Kisses

Cena: 475sc

Wymaga VIP

Kategoria: Miłość & Emocje

Co robi MovieStar?: Wysyła całuski swoim adoratorom XD













Nazwa: Make up time

Cena: 500sc

Wymaga VIP

Kategoria: Zabawa & Czad Serio? ;-;

Co robi MovieStar?: Maluje się przed lustrem.










Nazwa: Cool posing

Cena: 500sc

Nie wymaga VIP

Kategoria: Pozy

Co robi MovieStar?: Raz ma okulary, a raz spokląda na wielbicieli :D












Nazwa: My beauty box

Cena: 525sc

Nie wymaga VIP

Kategoria: Zabawa & Czad Znowu? ;w;

Co robi MovieStar?: Chwali się swoim makijażowym dorobkiem XDD










Nazwa: Hair Stylin'

Cena: 2 diamonds

Wymaga dwóch diamonds :)

Kategoria: Zabawa & Czad

Co robi MovieStar?: Raz się czesze, a raz suszy włosy.









Może być. 9/10

TŁA!


Jak na inne tła, to dla nie vip, rewelacyjne nie jest...



 
O wieele ładniejsze. Tańsze przede wszystkim :).
 
Ocena 6/10  Byłoby wyżej gdyby nie tło dla nie vip...
 
RZECZY!
 
 
Pasuje do tematu, ale suszarka za 1 dmd? Serio? XD  8/10
 
OGÓLNA OCENA: 38/50 Czyli 4+ jest :)
 
Dlaczego post nie "wyszedł" wcześniej? Piątek - brakło mi czasu. Sobota - masakra.. zablokował mi się internet! Minutę był, i zgasł. (mam router) Naprawa telefoniczna ;/. Ale już jest.
 
A teraz..
ZAPOWIEDŹ NOWEJ SERII! Będę zadawała te same pytania kilku osobom. Czyli będę przeprowadzać wywiady. Chętnych do pierwszej części - proszę się zgłaszać w komentarzu.
 
Miłego dnia! ♥
 

PS: Ładne logo?
PS 2: Zgłaszajta się! XD
PS 3: Usunęłam tamten post.
 

12 komentarzy:

  1. Olu ja XD Śliczne logo ^.^ Zapraszam też na moją notke ;D
    #Kasia (Tak nowy podpisik w komentarzach xd)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne logo <3
    Zgłaszam się *-*
    Super ocena konkursu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post.
    Zgłaszam się jeśli można...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post.
    Zgłaszam się.
    ~sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie. c:
    Wychodziłam wtedy z domu i nie miałam czasu napisać dłużej więc zrobiłam trzy kropki. :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pościk *-* Zgłaszam się
    ~ gabkapierzchala

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ocena konkursu.I piękne logo.Zgłaszam się.
    Na msp : dzwoneczek011.

    OdpowiedzUsuń