piątek, 9 maja 2014

Jak się tu dostałam - HISTORIA! ღ + szlaban ;c

EDIT: Jutro napiszę o zmianach na stronce logowania duńskiego MSP! ;>

Cześć! ღ
Dzisiejszy post jest dość nietypowy. Przedstawię Wam historię w której opiszę, jak się tu w ogóle znalazłam?

JAK TO SIĘ ZACZĘŁO?
Było to dosyć nietypowe. Wtedy byłam (i jestem) wierną czytelniczką bloga Abieski. Dokładnie 1 marca tego roku odeszła z jej bloga Invida - raczej usunęła się z tamtąd sama. Klikłam na jej nazwę pod jej ostatnim postem, bo chciałam zobaczyć gdzie ona teraz pisze.. i bum! Jednym z tych blogów był właśnie ten! No i wiadomo, ciekawa ja klikam, patrzę post z powitaniem również post Marty o nowej redaktorce i tak mniej więcej się to zaczęło. Blog ten miał jeśli dobrze pamiętam ok.1800 wyś. Zaczęłam go obserwować, czytałam go z większym zapałem.. I nagle coś mi zaświtało w mojej głowie, aby w komentarzu zaproponować Marcie konkurs na redaktora, ponieważ Invida zaprzestała swoje pisanie tutaj - o dziwo KisieleeeQ się zgodziła. Nastąpiła notka z ankietą czy ma być konkurs na redaktora i po pewnym okresie czasu nastąpił ten moment - wysłałam próbną notkę. Otrzymałam odpowiedź, była, że tak powiem pozytywna. I wtedy (czyli dokładnie nie pamiętam xdd) nastąpiły wyniki. Znów wielkie zdziwienie - dostałam się! No i do teraz tu piszę :).

Podobało się? c:

Teraz zła wiadomość. Posta piszę z komórki, bo mam szlaban na laptopa do nast. środy ;cc. Ale mam nadzieję, że mama się ugnie i że coś wstawię. Tęsknię!

Do zobaczenia w nast. poście! :*
~Ola

2 komentarze:

  1. Prawie w ten sam sposób tu trafiłam ;3 Ja jutro może wstawie post bo jade do Babci ;3
    #Kasia ;3

    OdpowiedzUsuń