sobota, 10 maja 2014

Konkurs ,,Pretty Spring'' + Look VIP, Nuta na dziś ;D

Cześć ^^ Dziś po raz 2 opiszę konkurs. Ostatnie chwile okresu próbnego chce wykorzystać. Więc zaczynamy !

Motyw :

Śliczny motyw. Mi się podoba ;D
Ocena : 10/10
Ubrania : 




Tylko 3 storny ?! Foch -.- Włosy za 4 dm (diamonds) są git :P
Ocena : 10/10
Animacje : 


Nazwa Animacji : Fairy Wings
Cena : 3 diamonds
VIP/ Nie VIP
Kategoria : Pozy
Co przestawia MovieStar ? : MovieStar ma skrzydła (?)


Nazwa Animacji : Blow Dandelion
Cena : 45O sc
Kategoria : Zabawa & Czad
VIP/ Nie VIP
Co przedstawia MovieStar ? : Dmucha kwiatka XDD


Nazwa Animacji :  Spring Bouquet
Cena : 55O sc
VIP/ Nie VIP
Kategoria : Pozy
Co przedstawia MovieStar ? : Trzyma Bukiet ^.^


Nazwa Animacji : Butterfly Flowebed
Cena : 575
VIP/ Nie VIP
Kategoria: Pozy
Co przedstawia MovieStar ? : Leży w trawie XDD I chce złapać Motylka ^^


Nazwa Animacji : Flower Basket
Cena : 5OO sc
VIP/ Nie VIP
Kategoria : Pozy
Co przedstawia MovieStar ? : Trzyma koszyk z kwiatami


Nazwa Animacji : Love Poetry
Cena : 5OO sc
VIP/ Nie VIP
Kategoria : Miłość & Emocje
Co przedstawia MovieStar ? : Pisze jakiś wiersz (?) Jak to zdjęcie wyszło XDD

Animacje związane z tematem ;D Tylko ta ostania niezbyt :| 
Ocena : 9/10
Rzeczy : 


Jak zawsze 1 strona (-.-) ale rzeczy są naprawdę śliczne ^.^
Ocena : 10/10
Tła : 


Jedno tło :( Smutek :( Ale za to jest śliczne ^.^

Ocena : 10/10

Konkurs moim zdaniem baardzo udany ;3 
Ogólna Ocena : 49/50
Czyli piątka z +

Jak widzieliście mam twarz VIP. Dlaczego ? Mam VIP-a Elite na tydzień :3 (Zaciesz XD)
Stwożyłam looka dla VIP-ów ale w następnym poście będzie dla nie VIP ;3


Look nazywa się : Happy Spring :3
W j. Polskim : Szczęśliwa Wiosna :3

Nie dam palety kolorów ponieważ Paint mi coś nie działa ;--;
Ja wróce do domu to dam palete.

Look jak dla mnie jest śliczny :3
A wam się podoba ? :)

Nuta na dziś 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jeszcze troche
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Austin Mahone ft. Pitbul - Mmm Yeah ! 

Kończe już dziś ;D


PS: Jak się podoba nowe logo ? ;3














3 komentarze:

  1. #PIERWSZYKOMENTARZNIEMACZASUNASPACJE
    A tak poza tym super post i śliczne logo. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Obyś przeszła ^^ Super post.
    ~OLKAKTÓRANIECIERPISPACJIXDD

    OdpowiedzUsuń