sobota, 10 maja 2014

Nowa strona logowania na duńskim MSP!

EDIT: SERII Z WYWIADAMI NIE BĘDZIE, PRZEPRASZAM ;C. BĘDZIE "NASZE FORUM"

Cześć! ;3
Ostatnio na blogu famous-moviestar.blogspot.com pojawił się post o nowej stronce logowania. Postanowiłam ją pokazać, ale w 'pełniejszej wersji':


Zmieniło się m.in.:
  • okno logowania - zostało całkowicie zmienione, 'leży' w innym miejscu;
  • zostało przesunięte i także powiększone okno 'reklamy' MSP;
Osobiście mi, jakoś tak nie przeszkadza, ale wolę to co jest. Narazie jest na duńskim i zapewne pojawi się w najbliższym okresie na polskim. Na duńskim jestem: Camelllia, możecie zapraszać, ale mam 1/2/3 lvl, bo mi się nie chciało zadań robić xdd.

Ostatnio zbieram na taki komplecik i chyba go kupię:


Delikatny XDD. Drogi, ale piegi mam, więc kosztuje 1925sc. Jeszcze do tego animka z dmuchawcem, to bardziej delikatnie :D.

Dobra kończę :).
Pa! ♥

PS: Szlaban NARAZIE odwołany, nie wiem co dalej, a postów nie obiecuję. ;c

4 komentarze: