niedziela, 4 maja 2014

Instrukcja & HOT or NOT | KisieleeeQ

Hej, wizzy! :'3
Dziś chciałabym podzielić się z Wami pewną informacją, ale nie tylko. Więc może najpierw zacznę od tej 'pewnej informacji'. Niedawno (przed chwilą xD) dowiedziałam się, jak robić screeny z iPada, i postanowiłam Wam o tym powiedzieć. Przedstawię to w formie punktowej.
1. Włączamy naszego iPada.
2. Długo naciskamy na przycisk 'Home', czyli to małe kółeczko z narysowanym kwadracikiem w 
dolnej części iPada. xD
3. Nie puszczając przycisku 'Home' krótko naciskamy przycisk, którym wyłączamy go, czyli tak zwany 'przycisk blokowania klawiatury'.
4. Po chwili, w tym samym momencie puszczamy oba przyciski i pojawia się taka biała ramka oraz 
dźwięk robienia zdjęć.

Druga rzecz skierowana jest do redaktorek bloga. Proszę nie robić postów typu 'cześć, wróciłam z wakacji i zaraz napiszę notkę, pa.', albo 'kończę moją przerwę od blogowania, to do zobaczenia!'. 
Darujcie sobie posty informacyjne, lub po prostu jeśli macie czas dołączcie tą informację do notki tematycznej, oczywiście jeśli jedziecie gdzieś bez uprzedzenia mnie, i wyjeżdżajcie za 10 minut, to taki post jest konieczny, chyba, że już na prawdę nie macie czasu, to napiszcie, gdy będziecie mogły. I ostatnia rzecz; na dzień starajcie się pisać maksymalnie 4 posty, chyba, że będzie to pilna sprawa.


A teraz HOT or NOT!
Będzie to dosyć nietypowa część, bo walczyć będą loki... NASZYCH REDAKTOREK, czyli 
Miki2118 oraz Bellli Hawen27!

Na początku przedstawię look Miki.
Look zatytułowany jest "Pastelowo mi". 
To on:

Look, jak sama nazwa wskazuje składa się z kolorów pastelowych. Jest delikatny, idealny na okres, który mamy teraz - wiosnę.
A teraz opis:
Włosy - idealnie pasują do całego stroju, chociaż look byłby delikatniejszy, gdyby na włosy Ola włożyła jakiś dodatek, na przykład kokardkę, lub wianek. Ocena 9/10.
Bluzka - bardzo dobrze pasuje do stroju, dopełnia go. Ocena 10/10.
Spódnica - super. (: Ocena 10/10.
Buty - bardzo fajnie dobrałaś je do całego stroju. Ocena 10/10.
Dodatki - i tu mnie zawiodłaś... :c Serduszka na nogę nie pasują do całości, są w innych barwach, niż reszta looka. Jednak "rzęsy" poprawiają wynik. Ocena 6/10. 
Podsumowując, ocena całościowa to 45/50 punktów! Super! C;

Teraz czas na look Kasi (Bellla Hawen27)!
Look nosi tytuł "Lonelly Brown <3", rozumiem, że oznacza to "Samotny brąz".
Oto on:

Nazwa looka bardzo do niego pasuje, oddaje jego charakter. Ładnie dobrane kolory, chyba skuszę się na jego kupno, ale muszę nazbierać sc.
Przejdźmy do jego oceny.
Włosy - świetnie pasują do stroju, fajnie, że wybrałaś taki odcień blondu. Ocena 10/10.
Bluzka - super, dzięki niej projekt jest bardziej elegancki. Dobry wybór. (: Ocena 10/10. 
Spodnie (legginsy) - bardzo dobrze pasują do całego stroju, super, że wybrałaś akurat te, w kratkę. Gdybyś zamiast nich dała zwykłe matowe, brązowe lub białe nie byłoby takiego dobrego efektu. Ocena 10/10.
Buty - tutaj mnie troszkę zawiodłaś, nie chodzi o to, że wybrałaś trampki. Ku mojemu zaskoczeniu trampki i ta elegancka bluzka pasują do siebie, tylko szkoda, że są białe. Ocena 8/10.
Dodatki - super, ale myślę, że bez tych kolczyków byłoby troszkę lepiej. Ale to tylko mały drobiazg. Ocena 9/10.
Ocena całego stroju to 47/50 punktów! 

A teraz wyniki!
Look HOT to look Bellli Hawen27! Gratulacje!
A look NOT, to look Miki2218.

Oba Wasze projekty były super!
Na dziś to tyle. Do następnej notki!
~Marta.

3 komentarze:

  1. Rozumiem. Jezus wygrałam ^^ Usunełam ten post z informacją. I jak najbardziej Cię będe informować.
    #Kasia która pisze o 6:30 xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam o serduszkach ;c.. No, ale to nic :). Gratki dla Kasi.
    Pzdr,
    ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nie umiała ocenić, moim zdaniem obydwa są Super ! :3
    Prześliczne looki, nie wiem który lepszy <33

    Sorki za ort. ale piszę szybko z fona ;) :*
    ~ TOLA <333

    OdpowiedzUsuń