wtorek, 29 kwietnia 2014

Mój wspaniały dzionek w szkole :D + moja szerwetqa ^,^

Cześć! :3
Wiem, że Marta napisała posta o swoim dniu i ja również wczoraj napisałam oraz chcę dzisiaj, bo było wspaniale xd. Żeby nie było, że zgapiamy od siebie pomysły czy coś :).

MÓJ DZIONEK :D
WF - skakanie na skakance, piłka paży i inne duperele xd
WF - rzucanie na dworze piłeczką palantową (:D)
Przyroda - miał być sprawdzian, jest jednak jutro. Temat o materiach, drobinach itd..
Historia - miała być kartkóweczka, był apel o Konstytucji 3 maja, jutro o dniu ziemi ;d
J.polski - przyimki..
Matematyka - dalej pole trójkąta..
WDŻ (Wychowanie do życia w rodzinie :D) - dziś tylko dla dziewczyn, pani pokazywała nam żeński układ rozrodczy (;d) i za tydzień mamy przynieś materiały do higieny osobistej intymnej! Przesada, ale śmiesznie było :D

Dziś 7 godzin lekcyjnych od 7.50 do 14.10 ;c.
A teraz...
Moja serwetka! Najpiękniejsza wg mnie nie jest, ale dziewczyny ode mnie ze szkoły mówiły, że ładna ;).

Hm, ładna?


PS: Wbiłam 17 levelek! :)
PS2: Jutro wstawię do posta mój CAŁY ekran gry razem ze sc (niezamazane) :)
Pa! :*

7 komentarzy:

  1. PIERWSZYKOMNIEMACZASUNASPACJĘXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Graty 17 lvl. Jezus wy gadaliście o takich rzeczach :o Ja jeszcze nie mam.
    ~KASIAKTÓRANIELUBISPACJIXDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna serwetka ^^
    Nasza klasa miała WDŻ yylko w pierwszym semestrze :D
    Masakra *-*
    Gratuluję 17 lv :*
    ~ Tola <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahah, my na WDŻ (też mamy w środy) oglądaliśmy filmik "Jak się rodzą dzieci - szczegóły". ;dd

    OdpowiedzUsuń