piątek, 18 kwietnia 2014

Bitwa looków #1 | KIsieleeeQ ♥

Heii! ♥
Tutaj znów KisieleeeQ! Po moim wczorajszym poście (HOT or NOT) parę osób zapytało się mnie, czy mogę ocenić na blogu ich looki. Więc pomyślałam, że zamiast robić 10 postów z HOT or NOT, zrobię nową serię, w której będę oceniała Wasze looki!
Do dzisiejszego posta wybrałam..
Zozosia2012
Julia28285890
JakMnieOszukaszToPowiemTacie
Niamniamka

Dobra, więc pierwsza Zozosia2012.



Look ten jest zatytuowany "Jaa :3".
Podstawowym kolorem tego looka jest różowy. Strój jest typowo dziecięcy, cukierkowy. :3

Włosy - Mają inny odcień, niż bluzka i spodnie, ale jest to mały błąd, który jest wręcz niezauważalny. Idealnie pasują one do kolczyków. Ocena - 8/10.

Kolczyki - Pasują do całego stroju i idealnie go dopełniają. Ocena 10/10.

Bluzka - słodka, dziecięca. Idealnie pasuje do spodni. Ocena 10/10.

Spodnie - Nic dodać, nic ująć (patrz: bluzka). Ocena 10/10.

Buty - Mam pewne zastrzeżenia, ponieważ są one w kropki, a bluzka w paski.. Ocena 7/10.

Całościowa ocena to 45/50.

Teraz czas na looka Julii282825890.


Look zatytuowany jest "Czarno na białym".
Strój jest bardzo ładny. Zachwyciło mnie połączenie trzech wzorów; zawijasów, pasków zebry i pionowych pasów. Super, że odważyłaś się połączyć te wzory, bo efekt jest powalający!

Włosy - super wybór, dobrze, że postawiłaś na proste, blond włosy. Dodają strojowi taką.. hmm, niegrzeczność! Ocena 10/10.

Dodatki (chustka, tatuaże, wisiorek) - Dodatki ogólnie są bardzo ładne. Jedyne, co mi nie pasuje, to tatuaże. Wydaje mi się, że bez nich byłoby ładniej. Ocena 8/10.

Bluzka - ładnie się ze wszystkim łączy, dopełnia strój. Ocena 10/10.

Spodnie - Super! Perfekcyjnie łączą się z pozostałymi ubraniami Ocena 10/10.

Buty - No właśnie... Buty są kremowe i nie pasują do stroju. Ocena 8/10.

Całościowa ocena looka to 46/50. Narazie prowadzi Julia.

Teraz look JakMnieOszukaszToPowiemTacie.

Nosi on nazwę "ok".
Ładny, kolorowy look.

Włosy - idealnie pasują do tego stroju. Ocena 10/10.

Opaska - Okej, tylko czarny kolor do niej mi nie pasuje... Ocena 5/10.

Bluzka- ładna, pasuje do spodni i butów. Ocena 10/10.

Spodnie - Czegoś mi brakuje... Ocena 9/10.

Buty - Super. Ocena 10/10.

Podsumowując, ten strój otrzymuje 44/50 pkt.

A teraz już ostatni look, look Niamniamki.


Look nazywa się "[7]".
Śliczne, pastelowe kolory. Idealny na wiosnę.

Włosy - Piękne, matowe, ale dałabym do nich wianuszek. Ocena 9/10

Dodatki - Look ten nie posiada dodatków, ale żeby było sprawiedliwie za dodatek uznam "siateczkę" na ręce. Pasuje super! Ocena 10/10.

Bluzka - Super! Te kolory idealnie wyglądają na owej bluzce. Ocena 10/10. 

Spodenki - Brak mi słów. Bajecznie! Ocena 10/10.

Buty - Nie wiem, co powiedzieć. Buty pięknie dopełniają strój. Ocena 10/10.

Podsumowując, ten look ma aż 49/50 pkt! 


To już wszystko. Teraz ogłoszę wyniki.

I miejsce - Niamniamka
II miejsce - Julia28285890
III miejsce - Zozosia2012
IV miejsce- JakMnieOszukaszToPowiemTacie

Gratuluję Wam, na prawdę wszystkie looki były wspaniałe!
Dziękuję za przeczytanie!
Do zobaczenia!

KisieleeeQ ♥

4 komentarze:

  1. Proszę, weź jakiegoś mojego looka.

    ~sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okejj, obiecuję, że będziesz w nast. części. (:

      Usuń
  2. Ładne looki *-* Wg mnie dobrze oceniłaś :). Mogę być w kolejnej części? XD
    Pozdro,
    ~Ola

    OdpowiedzUsuń