niedziela, 20 kwietnia 2014

LOTERIA!!!

Haii <3 Mam dla Was niespodziankę! A nią będzie...

                    LOTERIA!

Taak, loteria c;. Na wielu blogach jest takie cuś, więc tu też ;).Loteria polega na tym, że piszecie numerek od 1 do 10 (malutko wiem, ale musi być limiteq XD)  oraz piszecie swój nick na msp! Podoba się? Mam nadzieję, że się podoba :)). Taag będzie to losowanie (;.

Nagrody:
I miejsce - lista życzeń do 3000sc (!) + obejrzenie 5 seków + 3 grafy
II miejsce - lista życzeń do 2000sc + obejrzenie 1filmu + 2 grafy
III miejsce - l.ż. do 1000sc + love it do 10 artów + 1 graf

Pozostali po jednym love it do looka i arta na pocieszenie :)

Uwaga! Prezenty z listy życzeń będą rozdawane z innych moich kont, także nie zdziwcie się jak dostaniecie z innego konta. Grafy [wartość 160 fame jeden]  i oglądanie seków/filmów lub love it będą dawane z mojego głównego konta, czyli Mika2118.

Loteria została również zorganizowana, dlatego że nie dawno tu doszłam a zawsze jak do czegoś dochodzę to robię loterię. Taka tradycja :D.

Sponsorem (XD) nagród jestem ja!!!

I co bierzecie udział?? :)
Macie czas do 25 kwietnia! Jeśli wszystkie miejsca będą zajęte przed terminem, wyniki też będą przed terminem, czyli w dniu w którym skończą się wszystkie miejsca! START!!!!!

Pa misie! :*

EDIT: USUNĘŁAM INFORMEJSZYN, BO BYŁO O WIELKANOCY, A CHCĘ ŻEBYŚCIE MIELI ŁATWY DOSTĘP DO LOTERII c;

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jakby co to moja siorka ;3 Pisała z mojego konta, bo jej pozwoliłam :)).

      Usuń
  2. Biorę udział. (;
    Numerek 4.
    Mój nick na MSP (jakbyś zapomniała ;33) to KIsieleeeQ.

    Pozdrawiam,
    Marta ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nr 10
    gabkapierzchala

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Numer 6.
    Nick na msp to Karmelciaa < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nr 2
    Mój login: the colourful hack
    Nie jestem hackerem, tylko z kol założyłam takie konto a ona jż nie gra w MSP O.o

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr 3
    Nick na msp: Zozosia2012

    OdpowiedzUsuń