czwartek, 24 kwietnia 2014

Mój nagłówek na tego bloga ♥ + dziękujemy!

Cześć! :3

Na wstępie chciałam Was przeprosić, że moje posty prawie w ogóle nie było o msp ;c. Na dodatek wczoraj znowu jechałam 16-20 km do babci, ponieważ mój tata coś musiał tam zrobić.. Nieważne :). Ważne, że jestem. W imieniu wszystkich redaktorek chciałam Wam podziękować za 2800 wyśiwetleń! ♥
Pamiątkowa foteczka :*

Plosem ;3.
W moich planach na posty było takie cuś "-mój autorski nagłówek na tego bloga" prawda? No to zrobiłam :). Dlaczego? Ponieważ ten, który jest teraz to ma napisane " Wesołych Świąt! ". Dobra, już bez zbędnych tekstów. Jutro jako dodatek do posta dodam do tego tło XD. Jeśli się podoba, KisieleeeQ możesz zmienić :D

Nagłówek: (starałam się :))


Nagłówek jest przezroczysty :). (KLIK!)  Ładny?

Pa! :*

Ps. Jutro wyniki loterii! Jeszcze jest jedno miejsce! Też czekam z Wami :) Ps 2. 46 tysi do levela! Pomocy! *O*

4 komentarze:

  1. Ładny nagłówek <3 Mam nadzieje że KisieleeeQ (Marta) zdecyduje się na te nagłówek.
    ~Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny nagłówek :D
    Nie moge się doczekać wyników loteri ^0^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutki nagłówek :) chcesz to jutro pomoge w lvlu... sama też zbieram dzisiaj udało się 68tyś uzbierać zostało 30 heh
    ~gabkapierzchala (która przeprasza z a spam)

    OdpowiedzUsuń