sobota, 19 kwietnia 2014

Nata$hha i Sienne - Hackerki od naszego dobra? + życzenia wielkanocne ♥~♥

Haii ♥

Dzisiaj napiszę posta o dwóch hackerkach - Nata$hhy i Sienne. Dlaczego dla naszego dobra? Zobaczcie stronę pod nagłówkiem "DLACZEGO HACKUJEMY" zrobiłam dla Was screena..
 

(klik by powiększyć)
Możecie przeczytać. Pisałam z Sienne na chacie i nie są jakieś tam straszne. Sienne dała mi bywalca O.o.  Fajne są nawet ;P. Tylko zdziwiło mnie jedno... Obydwie mają program wyłudzający dane osobowe, czyli fb, ask itp. ... i mają po 19 lat. Są z Rosji, to tyle co się o nich dowiedziałam gdy pisałam z nimi.
Macie kilka osób, które zostały shakowane dla ich własnego dobra:
  • ALAKINGA  O.o
  • Jasiek11
  • sylwusialovciam
  • ANNA GRA
  • Wybranka_00
  • Wiki328
  • polishsoltys
  • Snaimme
  • Angellax
  • VampireGirl10
No właśnie...
Natasha na MovieStarPlanet: HackeRussia
Blog Natashy i Sienne: natashha-msp.blogspot.com (link!)
Dowiedziałam się o tym z bloga: sspectra-msp.blogspot.com (link!)

A teraz..
~HAPPY EASTER!~
 
Cukrowy baranek ma złociste różki
 pilnuje pisanek na łączce z rzeżuszki.
A gdy nikt nie patrzy, chorągiewką buja
 i cichutko beczy Święte Alleluja!
życzy Ola ♥
 


Pa misie! :*




3 komentarze: