środa, 23 kwietnia 2014

,,Fame City'' - Nowa Aplikacja MSP + Coś ważnego.

Heei. Zahaczyłam na forum na pare tematów o nowej aplikacji MSP. Aplikacja nazywa się ,, Fame City''. Z tego co się dowiedziałam aplikacja jest juz od 3 kwietnia w : App Store i Sklepie Play.Więc postanowiłam to sprawdzić. Jednak zapomniałam że moj Android ma słabą wersję na tę apke. W nowościach pojawiło się cos takiego.
Według mnie to następna apka MSP podobna do ,,Star Studio'' która zajmuje tysiące MB (mega bajtów).
Ale chyba jedną zaletą tej apki jest to że przesyłasz fame i starcoins na swoje konto.

Pare tematów na forum : 
(Kliknij aby powiększyć)
Tu Messi550 powiedział że aplikacja jest do niczego. Że tu tylko pije się herbatke itd.
Ja uważam że troche przesadził. Jeśli mu cos nie pasuje to może odejść. Co nie ? 
(Kliknij aby powiększyć)\
Tu już LadyMadzia333 napisała więcej szczegołów o tej aplikacji. Uwieżcie że ja tez jestem ciekawa.

Mała informacja na koniec. (: Pod koniec tygodnia robie przerwe od MSP. Więc nie będzie przez czas notek. Wiem że mnie odrazu mnie odepchniecie i nie dacie szansy na pisanie na tym wspaniałym blogu. 

Pozdrawia Was.
PS: Jeszcze dziś wstawie notke z kolażami.
PS.2: Dziękuje za 18 lvl <3
PS.3 : Musi się jeszcze zgłościć jedna osoba do ,,You vs You''. Wstawiaj komentarz pod notką ,,You vs You #3''

11 komentarzy:

  1. Fajna notka :). Apropo tego zaproszenia do znaj. - nie przyszło mi ;c. Może tym razem ja zaproszę c:.
    Pozdro,
    ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pościk ;3 Ta apka nie jest taka tragiczna. Mam już 3 lvl hehe i jestem 380 w rankingu :)) tylko lvle się długo wbija. Za każdy lvl dostaje się po 100fame i za np. 1 lvl jest 10sc, za drugi 20sc itp. Twarz dla vip jest za darmo... tak też można cały czas za darmo zmieniać. Tylko nie da się koloru ubrań zmienić. Kolorów dla włosów jest chyba z 10? I jest jeszcze energia i jakieś buziaki za które też kupuje sie meble i ubrania itp. których koloru też nie da się zmienić heh... w sumie mi się nawet podoba ;)
    ~ gabkapierzchala (sorka że tak długo się rozpisałam... zapraszajcie na msp i proszę o pomoc w lvlu... tak mało do 19... przepraszam za spam... o i szkoda że robisz przerwę :C i jeszcze raz sorka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się rozpisałam...

      Usuń
    2. Woow a ja zdążyłam wbić od wczoraj wieczór 0 lvl!!!!
      Fajna ta apka i twarze dla VIP <3

      Usuń
  3. Pojawiają się tam słowa "debil" i "kretyn".. Zdziwiło mnie to O.o

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielka szkoda, że robisz sobie przerwę :'c

    OdpowiedzUsuń
  5. POMOCY! Mam zadanie w fame city żeby zdobyć 37 fanów. Jak to zroić??????? Proszę o jak najszybszą pomoc!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo.Nie wiem jak to zrobić. :( Prosimy o szybką odpowiedź

      Usuń
  6. ja mam na telefonie i mam problem bo jak mam juz 2 lvl to juz nie ma nic do roboty nic nie mg robic ktos pomoze?

    OdpowiedzUsuń