czwartek, 17 kwietnia 2014

HOT or NOT #4 | KisieleeeQ ♥

Czeeeść!
Dzisiaj postanowiłam zrobić następną część z serii 'HOT or NOT'.
A więc tym razem wybrałam użytkownika. Tym szczęśliwym (;d) panem jest Maks12314.
Oto jego look:



Look nosi tytuł "ok <3" (Oryginalna nazwa, nie?).
Ogólnie strój jest bardzo ładny, tylko jedyne, co wg. mnie nie pasuje, to 'uszka na włosy'. Nie wiem, jakoś tak..
Kolorystyka jest prosta, bo w tym stroju użyto zaledwie 2 kolorów - czerni i bieli. Wszystko współgra ze sobą (oprócz tych uszek), ale gdybym miała się do czegoś przyczepić, to spodenki. Ja, osobiście, kiedy tworzyłabym taki look zmieniłabym ich kolor, zamiast białego, czarny.
Podsumowując, look jest bardzo ładny, błędy są na prawdę drobne. Moja ocena to 7/10, czyli HOT! Gratulacje!

Kolorystyki chyba podawać nie muszę..? Look jest do kupienia u użytkownika Maks12314.
Jeszcze raz gratuluję. :*

Pozdrawiam,
KisieleeeQ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz