czwartek, 17 kwietnia 2014

Przywitanie, czyli - witajcie ludy :D

Haii ♥

Postanowiłam, że iż jestem tu nowa to powinnam się Wam przedstawić. To tak. Jestem Ola [Aleksandra XD] i mam 12 lat. Urodziny już miałam 21 marca :). Chodzę do 5 klasy podstawówki i to chyba tyle co musicie o mnie wiedzieć. Tak jak już pisałam KisieleeeQ postaram się zajmować modą i innymi różnymi ciekawymi rzeczami związanymi z msp. Mam nadzieję, że nie będziecie się nudzić ;P.  
Teraz coś do KisieleeeQ..  Pewna dziewczyna w dniu w którym ogłosiłaś mnie na nową redaktorkę napisała mi propozycję, czy mogę pisać na jej blogu.. Niewiem co ty na to, ale sama niewiem co mam zrobić. Czekam na twoje zdanie. Przyznam, że byłam zaskoczona, ale niewiem w jakim sensie. Może, że poczułam, że ktoś docenił moje pisanie? Nie mam pojęcia ;/. Ale poczułam się po raz pierwszy taka no niewiem "popularna"? Chciałabym pisać tu na 100%, bo po to startowałam w konkursie, ale nie spodziewałam się takiego efektu. Oczekuję na twoje zdanie.

Pa misie! :*

Ps. Jak piszecie Mika, to proszę zmieńcie to na Ola ;3.
Ps.2 Kicia, jeśli to czytasz to gratuluję 30 lvla!

 

2 komentarze:

  1. Super post! ♥
    Nie wiedziałam, że mój blog (teraz już nasz) jest popularny. :P
    Hah, a co do tej dziewczyny to super, że Cię o to zapytała, to znaczy, że robisz się sławna, kochana! Przyjmij ją, zobaczysz, czy dobrze pisze, a jeśli Ci się spodoba, zostawisz ją!

    Powodzenia w blogowaniu,
    KisieleeeQ ♥

    OdpowiedzUsuń