sobota, 26 kwietnia 2014

Jak wejść za pasek na dole w chatroomie?

Cześć! :3

Ten post był w planach. Dzisiaj pokażę Wam jak wejść za dolny pasek w chatroomie/pokoju.
1.Wchodzimy w mój pokój na górze ekranu gry..
 

2. Gdy już jesteśmy najeżdżamy myszką na naszą nazwę oraz w tym samym czasie przytrzymujemy spację i "przesuwamy" naszą MovieStar w stronę dolnego paska..


3. Puszczamy spację i...


... ta dam! Jeśli chcemy kogoś podsłuchać (XD) to używamy animacji, którą każda MovieStar ma czyli..


... "Slow fall!" . I wua la! Podsłuchujemy! (:D). Dla początkujących zaznaczyłam gdzie trzeba wejść :).
To samo możemy zrobić w każdym chatroomie/pokoju. Myślę, że poradnik się przydał :).

Teraz coś "z innej beczki". Wiem pisałam to w komentarzach, ale ten nagłówek to na serio drobiazg! Zgadzam się z Tobą na 100%. Powinnam się może wcześniej zapytać. Było, minęło :).
A ten szablon co jest teraz, czyli ten morelowo-niebieski jest prześliczny! :*
To na tyle (;
Pa! :*


PS: Taak, to kolaż, który zrobiła mi Kasia ;3. Jeszcze raz dzięki! :*
PS2: Rozdałam wszystkie nagrody za 3 miejsce :).
PS3: Zdjęcia robione z konta #MISIAQ, bo na Mice muli ;c.






4 komentarze:

  1. Mój Kolaż O.O Jezus jak mi strasznie miło *=* Bardzo przydatny post dla początkujących :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :)
      Mi jest miło, ponieważ nie masz nic przeciwko temu :*
      ~Ola, która podpisuje się ostatni raz, bo zauważyła, że nie ma sensu na półwłasnym blogu się podpisywać :D

      Usuń
  2. Super post.(:
    Fajnie, że nowy motyw Ci się podoba, starałam się. ^-^

    OdpowiedzUsuń